Xcrtry Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei Har akkurat formatert/gjenopprettet pcen min.. Men når jeg kom inn på skriveborde så var alt det jeg hadde av div ting der... Den ble liksom ikke ordentli formatert :/ Har en HP-pc, så jeg trykket bare på F10 når jeg startet pcen, og det er jo da "Systemgjenoppretting" Men hva kan være problemet? Håper det er noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Systemgjennomretting har tydeligvis ikke formatert harddisken din. Det den muligens har gjordt er å kjøre en "windows installasjon i reperasjonsmodus". Og om ikke noe var galt, ble ikke noe gjordt. Dersom du har Windows XP cd'en er det bare å starte opp fra den og velge ny installasjon, velge C partisjonen, og å formatere den. (Men du får spørsmål om du vil gjøre dette i starten av installasjonen). Anyhow, som du sikkert skjønner, og som det virker på meg, så vil ALT du har lagret på C: da bli slettet. Dersom det ikke er det du vil, så må vi finne en annen løsning. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå