Firvulag Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 er så jævlig typisk! vente i ukesvis og når helga endelig er der, man har planlagt spillekveld, å lokale rock cafe'en skal ha release party, så kødder leverandøren det til så ingen i byen får det! at det går ann! *surmule* Lenke til kommentar
rottert Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 er så jævlig typisk! vente i ukesvis og når helga endelig er der, man har planlagt spillekveld, å lokale rock cafe'en skal ha release party, så kødder leverandøren det til så ingen i byen får det! at det går ann! *surmule* 7350666[/snapback] Hmm... Hadde igjen et stort parti av guitar hero2 på supergames i trondheim (Heimdal) når jeg nettopp var å kjøpte hvertfall.... Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 mo i rana her, lengre nord, dritplass:P Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vært innom elkjøp? Min elkjøp i oslo fikk levert i går morges, så det burde ha ankommet elkjøp mo i rana også...? Med mindre noe tolltull har skjedd selvfølgelig. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Expert her nede i Sørøst (vestfold) mottok det i går.. Er vel utsolgt i Sandefjord nå.. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 elkjøp har stengt til mandag av en eller anna grunn. noen der oppe vil ikke at jeg skal ha guitar hero Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kjøpte Guitar Hero 2 på Elkjøp i går:P På lørenskog:) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kjøpte Guitar Hero 2 på Elkjøp i går:P På lørenskog:) 7355617[/snapback] Da er vi to. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg synes Guitar Hero II virkelig var en bra nummer 2. I stedet for å bare fylle på nye sanger, så er det så pass med nye konsepter i GHII, at om noen uker når man titter innom 1-eren, så savner man en del features som Bass, Rytme, Lead. Co-op. Øvetempo osv... All kudos til at de har gjort mye ut av GH II og dermed gjort serien enda bedre. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Her i Bodø hadde kun Spaceworld GH2, men dem hadde kun bundle med gitar og tok 1000 spenn for det. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå