Raste Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Du må ko ha en Windows cd key for og få innstalert Windows. Denne sitter på (hvertfall min) et klistre merke på venstre side av kabinettet. Hvis du har denne så er det lovelig. Hvis du laster ned en XP cd med crack så er det ulovelig. 7357491[/snapback] Ja, fant min under pcen på laptopen, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Lykke til med resten Endret 25. november 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Hallo , trenger et program for å åpne rar fil, veit du om noen programmer jeg kan laste ned gratis for å åpne det ? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Først litt off topic... Hva i huleste driver du å formaterer osv for når du ikke har nok kunnskaper til å åpne en RAR fil engang? Tilbake til topic. RAR filer åpner du med WinRAR. www.rarsoft.com Husk at hvis du skal hente windows fra torrentsider og bruke den med din egen XP nøkkel, må det være samme type. Du har sannsynligvis en norsk OEM-versjon, dette kan være veldig vanskelig å skaffe på nett. Fulgte det ikke med en gjenopprettings-cd når du kjøpte laptopen? Og tilslutt, et bittelite gullkorn: Ja, fant min under pcen på laptopen, takk for hjelpen Hvorfor i huleste har du plassert den stakkars laptopen under pcen? -C- Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Og tilslutt, et bittelite gullkorn: Ja, fant min under pcen på laptopen, takk for hjelpen Hvorfor i huleste har du plassert den stakkars laptopen under pcen? -C- 7357861[/snapback] Litt skrivefeil, mente under laptopen da Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Fortsatt, du burde ikke drive og formatere og legge inn Windows Vista hvis du ikke klarer å skrive inn *google.no* i søkefeltet i browseren din, og så søke på .rar. Du ville funnet svaret mye raskere enn å spørre her. Windows Vista er fortsatt utstabilt for oss vanlige brukere som bruker beta og RC1(RC2 om du får tak i det), og det krever tuning noe jeg tviler på at du klarer når du ikke engang kan åpne en .rar fil. Dette er ikke for å være frekk mot deg, mer som ett råd. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Må si jeg er enig, bruke heller en Vista Transformations pack. Da blir XP helt like Vista uten at du må gjøre noe avansert... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hallo. Fins Windows vista ennå eller er det bare prøveversjon? Har Windows xp Innbygd uten cd og vis jeg skal installere prøveinstallasjonen hvordan installerer jeg xp når prøvetiden er ute, De som vet det svar fort vær så snill 7350653[/snapback] Vista er ferdig utviklet (ferdig blir det jo aldri, men sluppet til produksjon er det), men blir ikke lansert for privatmarkedet før januar 2007. Det florer allerede på div. torrent-sider. Siste offentlige utgave er RC1 (og RC2, hvis du får tak i den). Disse kan brukes til juni 2007 hvis du aktiverer med nøkkel fra CPP (Customer Preview Program). Disse nøklene virker ikke på den ferdige utgaven. Anbefaler at du inst. Vista på egen partisjon (burde være primær NTFS). Da opprettes det automatisk en boot-meny, hvor du velger å starte enten XP eller Vista. For å fjerne Vista, formaterer du partisjonen eller ev. mappene. Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 kan du linke til et bra gratis partisjons program? og vista RC1 eller 2? plis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Du kan laste ned XP cd'en fra f.eks: internett (dette er lovelig så lenge du har en lisens du har kjøpt).Husk at det må være en norsk XP cd. 7357338[/snapback] (sitat redigert) Du må jo ha en Windows cd key for og få innstalert Windows. Denne sitter på (hvertfall min) et klistre merke på venstre side av kabinettet. Hvis du har denne så er det lovelig. Hvis du laster ned en XP cd med crack så er det ulovelig. 7357491[/snapback] Her er det to uriktige opplysninger. Først - det er ikke lov til verken å spre eller innhente Microsoft Windows over andre kanaler enn godkjente kanaler. Dernest - dersom du har kjøpt en pc med Windows, så er dette OEM Windows. Du skal ikke blande dette med f.eks Retail utgaven. Lisensnøklene fungerer ikke på tvers av disse systemene. I ditt tilfelle skal du kontakte Elkjøp. Dersom du brenner deg og må installere XP får du som nevnt ikke gjort dette - da evt. nedlastede utgaver fra internett ikke samsvarer med din lisensnøkkel. Det høres hårreisende ut om de har sluttet å sende med en recoverycd. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Her var det mye rart og ulovligheter, tråden stenges.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg