Raste Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hallo. Fins Windows vista ennå eller er det bare prøveversjon? Har Windows xp Innbygd uten cd og vis jeg skal installere prøveinstallasjonen hvordan installerer jeg xp når prøvetiden er ute, De som vet det svar fort vær så snill Lenke til kommentar
morra Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du bare setter inn XP-cden og velger å formatere, så tror jeg ikke det skal bli et problem Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Du bare setter inn XP-cden og velger å formatere, så tror jeg ikke det skal bli et problem 7351003[/snapback] Har ikke xp cden for pcen kom med innebygd xp .S Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er ganske sikker på at det var med XP cd... Det er vil tilfeldigvis ikke pirat kopiert windows du bruker? Sempron Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Er ganske sikker på at det var med XP cd... Det er vil tilfeldigvis ikke pirat kopiert windows du bruker? Sempron 7351224[/snapback] Neei, bruker det som fulgte med pcen herregud, les det jeg har skrivet, det fulgte ikke med xp Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Hvis du har en partisjon på 20GB eller mer hvor det ikke er XP kan du legge Vista på den. Da kan du velge hvilken av Windows versjonene du skal bruke, og det går smertefritt å fjerne Vista senere. Noen av oss har allerede den ferdige versjonen, men den er ikke å få kjøpt før om et par måneder. Endret 24. november 2006 av Mythos Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er ganske sikker på at det var med XP cd... Det er vil tilfeldigvis ikke pirat kopiert windows du bruker? Sempron 7351224[/snapback] Da har man jo garantert en CD :- ) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er ikke sikkert man har en XP cd. Jeg har dete heller ikke. Sitter på en pc som er kjøpt på elkjøp, de sender ikke med cd. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvis du har kjøpt en pc hos Elkjøp for eksempel så skal du ha mulighet til å brenne ut en kopi, og det burde absolutt ALLE gjøre, for det er deres ansvar å ta vare på en kopi hvis hele maskinen kjærsjer av f.eks. et virus. HP gir beskjed om dette automatisk nå og det står også opplysti brukermanual med mer hos alle merkene jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, men det betyr ikke at alle har gjort det. Men nok Of-topic her, la gutta som kan dette svare... (Ikke det at jeg har så jævelig mye peil på Vista da) Vista er fremdeles bare i beta, kommer i januar* for oss private *= Rett meg hvis jeg er helt på jordet... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er ganske sikker på at det var med XP cd...Det er vil tilfeldigvis ikke pirat kopiert windows du bruker? Sempron 7351224[/snapback] Windows XP følger med på en skjult partisjon på nyere laptopper. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er ganske sikker på at det var med XP cd...Det er vil tilfeldigvis ikke pirat kopiert windows du bruker? Sempron 7351224[/snapback] Windows XP følger med på en skjult partisjon på nyere laptopper. 7353630[/snapback] Okay Sempron Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ja, men det betyr ikke at alle har gjort det.Men nok Of-topic her, la gutta som kan dette svare... 7352714[/snapback] Unnskyld meg? (Beklager at jeg ikke kan dette, har bare solgt litt over tusen maskiner med den muligheten og bare brent den ut noen ti-talls ganger... ) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) At du har solgt over 1000 maskiner og brent ut x antal ganer hjelper det ikke trådstarter i det hele tatt da han ikke har en XP cd. Men dette kan løses ganske lett ved og laste ned en XP cd for så og bruke denne lisens koden til windows som står på datamaskinen. Eller du kan dele harddisken din i to biter forså og kjøre vista på den ene og XP på den andre... Edit: Ble en null forlite... Endret 25. november 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 At du har solgt over 1000 maskiner og brent ut x antal ganer hjelper det ikke trådstarter i det hele tatt da han ikke har en XP cd.Men dette kan løses ganske lett ved og laste ned en XP cd for så og bruke denne lisens koden til windows som står på datamaskinen. Eller du kan dele harddisken din i to biter forså og kjøre vista på den ene og XP på den andre... Edit: Ble en null forlite... 7357125[/snapback] Hvordan er det man laster ned xp-cden a? Har hardisken min i 2. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Du kan laste ned XP cd'en fra f.eks: www.thepiratebay.org (dette er lovelig så lenge du har en lisens du har kjøpt). Husk at det må være en norsk XP cd. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Du kan laste ned XP cd'en fra f.eks: www.thepiratebay.org (dette er lovelig så lenge du har en lisens du har kjøpt).Husk at det må være en norsk XP cd. 7357338[/snapback] Kjempehyggelig at du hjelper bra, hvordan ser dem lisensen?Må man ha programmet bittorrent for å laste ned dem torentene? Endret 25. november 2006 av Raste Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Du må ha et torrent program for og last ned torrenten, selv bruker jeg Azureus. Hva mener du med: Hvordan ser dem lisensen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Du må ha et torrent program for og last ned torrenten, selv bruker jeg Azureus.Hva mener du med: Hvordan ser dem lisensen? 7357463[/snapback] Du snakket om det er lovlig vis du har lisens? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Du må jo ha en Windows cd key for og få innstalert Windows. Denne sitter på (hvertfall min) et klistre merke på venstre side av kabinettet. Hvis du har denne så er det lovelig. Hvis du laster ned en XP cd med crack så er det ulovelig. Edit: Så en leif... Endret 25. november 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg