ikkeno Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har en lei tendens til å altid være i siste liten med julehandelen. Dette skal ikke være tilfelle i år Svigermor har nylig kjøpt hytte og jeg tenkte at et eller annet til den vil være perfekt. Dette er en skikkelig "hytte" uten strøm. så elektroniske duppedingser funker dårligt med mindre det er batterier Budsjettet er vell rundt 500-600 Kr Takker for alle fornuftige innspill Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vel nå vet ikke jeg hvor gammel svigermoren, men du nevner at hytta ikke har størm, så hva med en sånn lampe man setter eller henger ute som går på sollys. Den lyser seg selv opp om kvelden/natten .Men en bok er da alltid koseligt på en hytte Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Vorpal: Sånne lamper har vi, og de fungerer veldig dårlig. Kanskje det er et engangstilfelle, men vil uansett ikke annbefale de. Endret 24. november 2006 av xerminx Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hmm, har sånne på hytta og hjemme plus at tante og onkel har det. Og de fungerer helt fint de. Lyser jo ikke opp som om det skulle vært dag, men gjør hytta mye mer koseligt spør du meg. Lenke til kommentar
-Silje- Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Brettspill!! Sikker vinner på hytta her i familien hvertfall! Vil anbefale Cranium, har gjort mang en hyttetur uforglemmelig! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 alt du trenger for en hytte tur (bortsett fra de livsviktige tingene du tar med) er en Kortstokk ingen hyttetur i den norske fjellheimen uten en kortstokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå