UrgeLoL Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 In an interview with eurogamer.net, Jun Takeuchi, the game's producer (alongside Keiji Inafune) has said that there is a strong chance the game may come to the PS3. "We will try to keep it as a 360 exclusive, but, from the company's point of view, when you think about the business, in the future it's something [port the game to PS3] we might have to do." Kilde Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er nye trenden det, go multiplat. Capcom har vel også ytret at de kommer til å satse mer på dette, så det er ikke usannsynlig nei. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har ikke hørt om dette spillet før, men jeg synes det så veldig lovende ut. Spillets hjemmeside er informativ og gjennomført. Til etterfølgelse. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Blir vel 360 exclusive i noen måneder. Likte i hvert fall godt demoene, så kommer nok til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vi kjenner da Capcom og deres lovnader om eksklusiver folkens Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vi kjenner da Capcom og deres lovnader om eksklusiver folkens Det er ein god sanning Dei kjem med lovnader medan dei gjer noko anna. Kjøpte ein GC for RE4, men så kom det til ps2 som eg fra før hadde i hus... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Som Mala sier så har vel ikke Capcom vært veldig flinke til å holde seg til konsoll-eksklusiver før Det er jo ikke så veldig rart at spill kommer til begge platformer, da det trossalt handler om penger. Det er vel bare spillene som blir gitt ut/utviklet av Nintendo/Microsoft Game Studios/Sony som vil forbli eksklusiver. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kanskje kan Devil May Cry og Lost Planet komme ut på begge plattformane, så er alle nøgde? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 På dette forumet diskuterer vi sak og ikke person - da et innlegg gikk på person i tillegg til sak har jeg slettet dette og kommentarer rundt. Start gjerne på nytt - men UTEN å sparke i leggen til debattmotstanderne dine. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ah, Alastor fjernet det jeg hadde skrivd. Vel, for å gjenta meg selv, kort: Den artikkelen Mgs har linket til, hos Tech2, det de skriver stemmer ikke, de skriver i artikkelen at de snakker om et intervju gjort av Eurogamer, dette intervjuet ble gjort i august, og selve artikkelen til Tech2, er også fra august. I intervjuet så er det dette som blir sagt: On August 31, 2006, the Producer of Capcom's Lost Planet videogame, Jun Takeuchi, made it clear that two Xbox 360 games-- Lost Planet, and Dead Rising--are both developed exclusively for the Xbox 360, with no plans to port the games to other systems. Jun Takeuchi makes it clear while being interviewed that Lost Planet is being created by Capcom for a worldwide audience on the Xbox 360, and it is optimized to take advantage of the Xbox 360 hardware. Due to this fact, Capcom has no plans to port these Xbox 360 exclusive games to other hardware, because Jun Takeuchi makes it clear that this would result in a diluted product on the system it was ported to. Lost Planet kommer altså ikke til PS3. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Løye at Tech 2 skulle omforme eit intervju så kraftig. Eg ser ikkje vekk frå at det kan skje, sjølv om det nok er veldig usannsynleg. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Da fikk vi svar. Den kommer ikke til PS3 Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 "There are no plans for other systems" syns eg minnar sterkt om Assassin`s Creed-uttalingane til Ubisoft. Menmen, me får sjå kva som skjer. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Selv om jeg eier en 360 så håper jeg PS3 får dette spillet, demoen var utrolig morsom og spillet virker veldig lovende. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, da får MS bare ta frem lommeboka og gjør den exclusive. Med mindre de har gjort det allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå