erikstein Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Trenger et billig domene, men jeg gidder ikke betale meg ihjel for et sted hvor jeg kun skal ha litt informasjon om meg selv etc. Noen ideer om billig&bra steder jeg kan bestille? syntes webdeal var dyrt, skulle ha 800kr i året. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Dersom du er privatperson så vil du jo ikke få registrert .no sånn uten videre. .com/.org./.net er jo internasjonale alternativ som koster en slikk og ingenting (betaler ca. 60 kroner/året for mine) Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 men hvor? Webdeal skal jo ha 800KR. Du betaler 60 spenn. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Det spørs om du skal ha webhotell (og hele den pakka der) elle bare et enkelt domene. Jeg bruker selv BKMedia og er veldig fornøyd med dem. God pris og god kundeservice. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 skal vel bare ha et, vil egentlig ha webhotell, slik at jeg kan legge ut mine egene sider :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Webdeal skal jo ha 800KR. Det koster litt å ha webhotell. men det er verdt det. Egen skikkelig email adresse og hjemmeside plass uten reklame osv. Lenke til kommentar
Luren Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 http://www.onedollarhost.net?affiliate=31127916 Prisen der bør ver være overkommelig :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå