g@bb@ Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vel som kanskje enmetittelen sier, så lurte jeg bare på definisjoner på forskjellige metal-sjangere. Visste ikke om noe annet heg kunne kalle den, så moderator, feel free to edit. Hva er det sterkeste kjennetegnet til de forskjellige sjangerene: Metalcore Speedmetal Deathmetal Black metal (kommer ikke på flere, rams dem opp!) Kom med dem! Sånn at når jeg diskuterer med andre mennesker så vet jeg ihvertfall hva jeg snakker om. Gi gjerne et eller to eksempler på band som spiller i den sjangeren du forklarer. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vel som kanskje enmetittelen sier, så lurte jeg bare på definisjoner på forskjellige metal-sjangere. Visste ikke om noe annet heg kunne kalle den, så moderator, feel free to edit. Hva er det sterkeste kjennetegnet til de forskjellige sjangerene: Metalcore Speedmetal Deathmetal Black metal (kommer ikke på flere, rams dem opp!) Kom med dem! Sånn at når jeg diskuterer med andre mennesker så vet jeg ihvertfall hva jeg snakker om. Gi gjerne et eller to eksempler på band som spiller i den sjangeren du forklarer. 7350407[/snapback] wikipedia er en fin ost Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 TJOHEI 7350588[/snapback] Haha! Celtic metal... det må kjekkes ut Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 TJOHEI 7350588[/snapback] Haha! Celtic metal... det må kjekkes ut 7350616[/snapback] Primordial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå