Digidice Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Er det noen som vet når det kommer ny driver til Windows Vista 64, da den som er ute nå er gammel og ubrukelig for mine spill. Endret 24. november 2006 av Digidice Lenke til kommentar
dopus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 det er vel på vei...men som alle vet så er ikke vista for hjemmebruk offesielt tilgjenglig enda....situasjonen vill nok bedre seg etter hvert, men beta driverne som nå er tilgjenglig gir meg omtrent halve ytelsen i aquamark3 i forhold til xp Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 det er vel på vei...men som alle vet så er ikke vista for hjemmebruk offesielt tilgjenglig enda....situasjonen vill nok bedre seg etter hvert, men beta driverne som nå er tilgjenglig gir meg omtrent halve ytelsen i aquamark3 i forhold til xp 7350397[/snapback] ok leste en plass at di er inne til sertefisering nå driverene at di er rett rundt hjørnet. Jeg har prøvd di Vista driverene som er, ender opp med samme grafikk feil i spilla med di. så er vel ikke annet en og vente litt da. Lenke til kommentar
Robbie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kjører du Vista 32bit så er 9719 seneste, har ingen performance problemer med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå