maxmekk Skrevet 23. september 2001 Del Skrevet 23. september 2001 Hei, Har en engelsk versjon av office 2000 Pro. Vil gjerne ha støtte for norsk stavekontroll. Når jeg prøver å sette til "velg språk" får jeg opp at jeg ikke har filene: mssp232.dll og mssp3NO.dll. Men jeg tror ikke at dete skal være nok får å få full støtte for norsk stavekontroll...eller. Tips mottas. Takk. Max Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 Du trenger noen .dll- og .lex-filer. De fyller i overkant av 7 MB til sammen (bokmål og nynorsk). Jeg kan godt sende dem til deg/uploade dem et sted hvis du er interessert. mvh. Eivind. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 24. september 2001 Del Skrevet 24. september 2001 EDIT: Fjernet, pga info som ikke lenger stemmer, slutt å send mail til meg! [ Denne Melding var redigert av: dipso på 2002-11-06 21:20 ] Lenke til kommentar
Steinikken Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Hei, Har en engelsk versjon av office 2000 Pro. Vil gjerne ha støtte for norsk stavekontroll. Når jeg prøver å sette til "velg språk" får jeg opp at jeg ikke har filene: mssp232.dll og mssp3NO.dll. Men jeg tror ikke at dete skal være nok får å få full støtte for norsk stavekontroll...eller. Tips mottas. Takk. Dersom noen kan sende meg de filer jeg mangler hadde jeg vært takknemlig. Steinikken Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Steinikken >> Kikk i dine "Private meldinger". Mvh. Eivind. [ Denne Melding var redigert av: eivindbirkeland på 2002-05-12 00:52 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå