Arntfinn Skrevet 4. august 2001 Del Skrevet 4. august 2001 :sad: I stad så skulle jeg slenge på litt klarlakk på kabinettet mitt. Var sol og greier :smile: Men når jeg hadde spruta, så så jeg at det hadde blitt masse huller i lakken, så nå har jeg sitti ute resten av dagen og gnidd inn kassa med gammal bensin som er full av olje. Jeg fikk av en del, men ikke alt. Er masse seigt og sånt også. Er ikke lynol bra til sånt? Lenke til kommentar
arnter Skrevet 4. august 2001 Del Skrevet 4. august 2001 Lynol eller tynner fungerer garanter,men den tar kanskje også resten av lakken under klarlakken... De kan til og med løse opp enkelte typer plastikk, og gjøre overflaten klisete og seig(på plast og gummi). Så vær forsiktig med frontdekselet hvis du prøver! _________________ Just waiting 4 ABIT KG7 & AMD Palomino [email protected] [ Denne Melding var redigert av: arnter på 2001-08-04 18:43 ] Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 4. august 2001 Forfatter Del Skrevet 4. august 2001 Det er meningen at all lakken skal vekk. Det gikk fint når jeg lakka frontdekselet, så det er bare på toppen jeg trenger Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Frem med sandpapiret! :smile: Lenke til kommentar
NiGgEz Skrevet 20. august 2001 Del Skrevet 20. august 2001 Bruk våtsandpapir da går det bra å ha på lakk etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå