gambolputty Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Flo vil spille videre i norge, men har ikke fått noe tilbud i fra enga enda, og vet ikke om han får det. Men han vil spille i østlandsomerådet, så det blir enten enga eller godset sier han selv.. Hvor tror dere han går ? Jeg som engasupporter vil IKKE ha han med videre. Jeg vil heller at de satser på yngre krefter som Roberts og fellah, pluss at vi har Lange som har begynnt å spille i fra start igjen, og kan bli like god som før med god trening og (selv)tilitt).. Dette pluss at vi kanskje kjøper en til i angrepet, da er det ikke plass til gamle Flo, som blir skada bare det kommer et vindkast Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er enig med deg at Vålerenga ikke trenger Flo hvis Lange begynner å spille bra. Jeg tror likevel at de må ha en rutinert angriper, det nytter ikke å bare ha ungutter Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Trenger noen innbyttere, vis flo kommer på det passe nivået han var på de kampene han scorte de 4 målen,, så kan ha være nyttig, bare han holder seg skadefri. Behold flo et år til .=) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Håper Flo blir i VIF. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Håper Flo blir i VIF. 7354137[/snapback] Håper jeg også. For alle de andre lagene i tippeligaen. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Når skal det levende beinrangle skjønne at karrieren hans er på vei nedover? Godset kan nok finne noe bedre, noe de kan satse på litt lengre enn Flo, første tilbudet utenfor Norge og han er borte, borte til evig reservebenk og skyhøy lønn Lenke til kommentar
Mow Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg synes ikke Vålerenga skal betale for spillere som er skadet over halvparten av tiden lenger. Jeg har ikke noe imot Flo, og han er en super spiller når han først spiller bra, men han er for mye skadet. For min del kan han gå til Godset Lenke til kommentar
ZlaleX Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Flo er nok "over the top" og kommer ikke til å bli bedre. Han kommer til å bli dårligere. Men for all del, behold han Enga, og la han alltid starte. Det gjør hvertfall ikke meg noe. Lenke til kommentar
gambolputty Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Flo spiller heldigvis ikke i enga neste år Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jamen, så kom Flo til England da, men ikke til PL Lag, til et 1 divisjon lag som er på siste plass nesten. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Han skal begyne på Leeds. Han var gratis. Endret 4. januar 2007 av jumbojet84 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Hehe, ingen som har skrevet i denne tråden på år og dag Flo er jo skadet hele tiden i Leeds å jo Hans legger vel opp ganske snart. Endret 1. oktober 2007 av Raste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå