Gå til innhold

Xbox360 Wireless Headset

Snoft

Anbefalte innlegg

Ja, i dag kom (visstnok) det trådløse headsettet til Xbox 360 ut, men problemet mitt er at jeg ikke har fått tak i det. Var innom Platekompaniet på Oslo City, Oslo S, EB Games på Oslo S og Narvesen (Rom&Ram?) på Oslo S, ingen hadde det, eller var utsolgt. Så jeg lurte på om noen vet om noen butikker som har det inni i Oslo \ Ski området?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Byporten i går? ble ikke headsettet released i dag?

7350340[/snapback]

Jeg kjøpte det iallefall igår. Du sa jo at noen var utsolgte, så de må jo ha hatt det for salg? ;)

Jeg var forresten innom Elkjøp på Storo også, og de hadde ikke fått det enda.

Endret av lektroluv
Lenke til kommentar

jeg kjøpte det på ebgames på stovner i går.

Behagelig å ha på seg. Grei lyd. Enkelt å sette opp. Det du forventer av et headsett. Du ser forresten hvor mye batteri det er igjen hvis du trykker inn guideknappen på kontrolleren(ved siden av der du ser hvor mye batteri det er igjen på kontrolleren.)

Lenke til kommentar
bleh, kunne jeg hatt i går da;p jaja, får håpe de har på Spaceworld eller EB Games i Ski. Må ha asap;p Har du noe positivt \ negativt og si om det da ?

7350497[/snapback]

Har ikke fått testa det skikkelig enda. Var jo selvsagt strømbrudd i bygget her da jeg skulle teste det.

Det eneste jeg kan si er at det var noe forferdelig knot å bytte bøylen. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
jeg kjøpte det på ebgames på stovner i går.

Behagelig å ha på seg. Grei lyd. Enkelt å sette opp. Det du forventer av et headsett. Du ser forresten hvor mye batteri det er igjen hvis du trykker inn guideknappen på kontrolleren(ved siden av der du ser hvor mye batteri det er igjen på kontrolleren.)

7350517[/snapback]

Jeg har hatt Xboxen min siden mai (10. mai :) ) og jeg har ikke lagt merke til batteriindikatoren før du nevnte det nå. At det er mulig :ohmy:

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...