kesse Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Scenario: En kompis av meg kastet fjernkontrollen til tv mitt (STOR kontroll;) ) mot senga. Der sto min laptop å lastet ned litt små stæsj i fred å ro helt for seg selv.. BANG. Går bort for å se hva som har skjedd, joda, 2 store sprekker i skjermen, noe som gjør den mer eller mindre ubrukelig. Heldigvis! Så har jeg forsikringen til Dell! Men her er det jeg lurer på er; 1. Lønner det seg å reparere det selv og "spare" forsikringen? (altså betale for å bytte ut skjerm?) Eller bør jeg henvende meg til Dell med en gang? 2. Hvis jeg bytter ut pc hos Dell, har jeg mulighet til å kjøpe meg opp til en krafigere pc enn den jeg har i dag? Eller får jeg en som helt lik?? Takker for svar! Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 1. Lønner det seg å reparere det selv og "spare" forsikringen? (altså betale for å bytte ut skjerm?) Eller bør jeg henvende meg til Dell med en gang? Hva er vitsen med forsikring hvis du ikke bruker den? Spørsmålet er heller om forsikringen dekker slike ulykker som det der. 2. Hvis jeg bytter ut pc hos Dell, har jeg mulighet til å kjøpe meg opp til en krafigere pc enn den jeg har i dag? Eller får jeg en som helt lik?? Du får ikke bytte ut PC. De vil bare skifte skjermen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå