aC Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 burde ikke deviant-art nevnes som en kilde til fine wallpapers i mange størrelser, skjønt det er mindre til større oppløsning og widescreen en 4:3 1024 x 768 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hva? DeviantART må da være med i artikkelen!! Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 I stedet for Objectdock, som i allefall før brukte masse resurser, så kan man bruke YZDock som er gratis. 7350179[/snapback] Forbehold om svar allerede. Jeg har ikke lest hele denne tråden. Yzdock bruker 100% av min CPU om jeg scroller frem og tilbake raskt nok. Den krever derimot ingenting når jeg spiller visse spill, men den overlapper en del always-on-top-applikasjoner noe som er grusomt irritabelt, tom. når de er i fullskjerm. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Da ville jeg prøvd Objectdock. Maks fornøyd, og jo hifiking, - Det er gratis Lenke til kommentar
Nisso Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Har installer FlyaKite OSX programmet, og designet og sånt var JAVLIG fett, men hhar hatt litt små problemer. For eksempel at objectdock menyen ikke funket så godt med Windows oppgavelinja, så mange tilfeller fpr jeg rett og slett ikke åpnet forskjellige programmer (eks skype)... SÅ jeg skulle gjenopprette systemet tilbake til gode gamle XP-mode. Når jeg prøver å gjennopprette systemet, kommer "gjenoppretter systemet" vinduet frem og holder på, så restarter den maskinen. Men når jeg kommer til innloggingen er det fortsatt OSX som står som theme, og jeg logger inn og da kommer det en melding om at "Windows ikke kunne gjenopprette sysemet fra den posisjonen. Jeg får beskjed om å enten gå videre eller å prøve igjen. og nå har jeg prøv d fra alle mulige gjennopprettingspunkter, men ingen av dem funker! Er det noen som vet hva som skjer eller har en liten ide om hva jeg kan gjøre? Endret 3. desember 2006 av Nisso Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du kunne bare avinstallert FlyAKite. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 denne linken funker ikke smartbarxp.com!!!! Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som har fått resource hacker greia til å funke, Alt så veldig bra ut helt til jeg hadde lagt inn og venta å se min nye boot screen, men neida, fikk bare kjedelige standard greia til windows jeg, og tregere oppstart. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 resource hacker er bare ett verktøy for å endre på innholdet i forskjellige binærfiler. i seg selv gjør den ingenting. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 resource hacker er bare ett verktøy for å endre på innholdet i forskjellige binærfiler. i seg selv gjør den ingenting. 7724341[/snapback] Ja det vet jeg, men jeg tenkte på den guiden til å endre bootscreen. Jeg fulgte hele anvisningen som stod i linken, men det fungerte ikke. Så også etter etterpå at den var endra, noe den var, og ingen funksjon. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 vel da så. pokker om jeg veit. eneste måten jeg har prøvd å gjøre det på er via ett bootscreen program fra det firmaet som har spesialisert seg på windows pynting. og som alle andre produkter fra den kanten så fikk jeg tekniske problemer... Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Selv fikk jeg ikke det Stardock Bootscreen programmet til å fungere heller. Satt til aktiv, og det stod at den var aktiv, men hvis jeg lukka programmet og åpna igjen stod det at det var windows standard som var den aktive. Prøvde også å restarte pcn uten å lukke programmet før jeg restarta, men heller ingen virkning, utenom at alt virka litt tregt etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå