abene Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Her får du en rekke tips som kan gjøre Windows-skrivebordet mer spennende og skape variasjon i data-hverdagen. Les mer Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 I stedet for Objectdock, som i allefall før brukte masse resurser, så kan man bruke YZDock som er gratis. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 MultiMon Taskbar Gir muligheten til å ha vise oppgavelinjen på opptil tre skjermer - les mer. Ultramon gjør dette, og en god del mer som er nyttig for oss med 2 skjermer. AtW Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=595529&st=0 Vil bare nevne at det allerede fins en guide Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er ikke bare bare å begynne med dette her. Man kan ikke regne med at alle desse programene er av detgode. Brått sitter du med spam, virus, ormer og dritt Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er ikke bare bare å begynne med dette her. Man kan ikke regne med at alle desse programene er av detgode. Brått sitter du med spam, virus, ormer og dritt 7350299[/snapback] Javel? Er det noen konkrete programmer av disse du tenkte på som er infisert av noe? AtW Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 UltraMon er en god del bedre enn MultiMon. Den har flere funksjoner og integreres mye bedre inn i Windows. Det er trist å si det, men MultiMon er rett og slett for stygg og treg. UltraMon koster dessverre noen kroner, men hvis du har brukt det litt så forstår du ikke hvordan du klarte deg uten! Hvordan er det forresten med Vista? Har den støtte for flere taskbars, eller må man kjøpe tredjeparts-programvare for å få fullt utbytte av skjermoppsettet sitt? Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Dette er nok fint for mange! Eg har alt eit deskop med dei tinga eg vil ha. Kanskje eg får bruk for guiden til ein fin kalender? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Fin og kort guide , for dere som lurer på mer om dette kan dere lese den guiden pessimisten linket til. For meg syntes jeg siste avsnitt: "Andre programmer" var nyttig, noe jeg ikke visste om der. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Grei guide, men mange av programmene gjør windows tregere og mere ustabil da Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 UltraMon Hvordan er det forresten med Vista? Har den støtte for flere taskbars, eller må man kjøpe tredjeparts-programvare for å få fullt utbytte av skjermoppsettet sitt? 7350376[/snapback] Er hvertfall ikke satt opp default med flere taskbars, men mulig det går ann å endre det. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er ikke bare bare å begynne med dette her. Man kan ikke regne med at alle desse programene er av detgode. Brått sitter du med spam, virus, ormer og dritt 7350299[/snapback] Javel? Er det noen konkrete programmer av disse du tenkte på som er infisert av noe? AtW 7350312[/snapback] Alle programer/nettsteder der du mågi fra deg e-mailadressen er en potensiell fare. Også diskusjon.no Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Bare meg eller er det en skriveleif i artikkelen? "Denne guiden fokuserer først og fremst på programmer som kan brukes til å endre utseendet på skjermbildet i Windowsm," Lenke til kommentar
paalesra Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Har lekt en del med slike programmer før, men har alltid endt opp med gode gamle windows classic style og Rage Against the Machine bakgrunn Endret 24. november 2006 av paalesra Lenke til kommentar
kvase Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 gjør ikke alle disse tingene til at alt går tregere da(friskere ?) Lenke til kommentar
G Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Finnes det ett greit program som kan vise flere klokker samtidig (flere tidsoner), som en kan justere hvilken sone en ønsker på hver enkelt, og også hvor mange klokker en har. gjerne ett program som ligger i eller nær systemtray, og som ikke ruver for mye? Endret 24. november 2006 av G Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Finnes det ett greit program som kan vise flere klokker samtidig (flere tidsoner), som en kan justere hvilken sone en ønsker på hver enkelt, og også hvor mange klokker en har. gjerne ett program som ligger i eller nær systemtray, og som ikke ruver for mye? 7350721[/snapback] Det finnes ihvertfall ett i den sjangeren, som er et virus/eller hva man skal kalle det. Lenke til kommentar
krigun Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er jo bare å installere beryl så får man jo en kickass desktop hvor man kan konfigurere alt mellom himmel og jord (http://www.beryl-project.org/themes.php) Nei, vent litt.. det er jo ikke for Windows nei Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er ikke bare bare å begynne med dette her. Man kan ikke regne med at alle desse programene er av detgode. Brått sitter du med spam, virus, ormer og dritt 7350299[/snapback] Javel? Er det noen konkrete programmer av disse du tenkte på som er infisert av noe? AtW 7350312[/snapback] Alle programer/nettsteder der du mågi fra deg e-mailadressen er en potensiell fare. Også diskusjon.no 7350609[/snapback] Alle programmer er en potensiell fare,uansett om man må gi ifra seg noe som helst, det ligger litt i at det er eksverbar kode. Men det gir jo ikke så mye mening å bare advare mot programmer generelt, hvilke av disse mener du er et problem, og hvilke av de må man levere fra seg email-adressen for å bruke? AtW Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Equerm og Sveinsel: Jeg vil gjerne vite hva dere har røyka, pris og hvor dere har fått tak i det for dere har tydeligvis dratt på tur langt utenfor virkelighetens grenser. Jeg syns denne guiden var noe tynn, og dekket bare extra-programmer. Dere kunne heller bruke guiden Pessimisten linker til. ikke noe av det som er i artikkelen endrer windows så drastisk som å legge inn en visual style. nei, du trenger ikke betale for bedritne programmer som WindowBlinds eller StyleXP. en liten patch av uxtheme.dll så du kan bruke usignerte Styles er alt du trenger for å nyte en radikalt forandret(utseendemessig) opplevelse av kjedelige Windows. Jeg personlig har ikke hatt Luna på PCen min siden 2003, og visst faen er jeg glad for det. Endret 24. november 2006 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå