Erelend Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg skal se TV. Jeg har fått USB lydkort. Nå kommer det ingen lyd når jeg skal se TV, og jeg har prøvd 3 forskjellige programmer. TV-Kort: Philips Semiconductors SAA7135HL Multimedia Capture Device Lydkort: Edirol UA-25 Hjelp. Jeg finner ikke driver til TV kortet fordi phillips ikke har det liggende på siden så jeg har ikke prøvd det! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vel på mitt tv-korrt iallefall. Så er det en plug ut med "sound-output". Poenget er at jeg må faktisk ha en ledning mellom lydkorte mitt og tv-korte bak på pcen for å kunne høre noe fra tv-korte. "Audio-input" eller noe heter det vel, sitter på linux så kan ikke akkurat bekrefte windows navnet. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Vel på mitt tv-korrt iallefall. Så er det en plug ut med "sound-output". Poenget er at jeg må faktisk ha en ledning mellom lydkorte mitt og tv-korte bak på pcen for å kunne høre noe fra tv-korte. "Audio-input" eller noe heter det vel, sitter på linux så kan ikke akkurat bekrefte windows navnet. 7349966[/snapback] jeg fant ut av hva som var feilen... men nå var det så røvva kvalitet+ at lyden hang etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå