Mildir Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 neste blir expansion til M2TW 7361327[/snapback] expansionen blir sikkert at du får mer av amerika. Nesten hele sør, hele mellom- amerika og litt av nor d-amerik 7361466[/snapback] blir en dårlig expantion isåfall, er allerede noe med av nord amerika og halve sør-amerika Lenke til kommentar
Zerox_Total_War Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 det blir sikkert med flere indianere og sånn å Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 det blir sikkert med flere indianere og sånn å 7361778[/snapback] Ville du ha kjøpt en expantion som bare gir mer indianere på andre siden av verden? Lenke til kommentar
Zerox_Total_War Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) tror du jeg har fantasi til å komme på no bedre. Fisker kommer og tar o Hehe hehe Endret 26. november 2006 av Zerox_Total_War Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) neste blir expansion til M2TW 7361327[/snapback] expansionen blir sikkert at du får mer av amerika. Nesten hele sør, hele mellom- amerika og litt av nor d-amerik 7361466[/snapback] Åååh, det hadde blitt konge, . Man kan jo bare få en knøttliten del av amerika nå, en liten fjert, . Eller kanskje man får større deler av afrika, man kan gå lengre øst til persia og india og lenger nord til island Men ikke gå til OffTopic dere. Det er det nye total war, og siden S2TW var en suksess, kanskje det blir det, eller kanskje koloniseringen i europa eller kanskje et sammenlagt spill som er fra alexander starten/slutten av alexander tiden til slutten av Shogun tiden. BTW, når startet Shogun? Endret 26. november 2006 av Articfare Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Shogun2 hadde nesten gjort seg som expansion, ca. samme tid som M2 bare i japan. Lenke til kommentar
Zerox_Total_War Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Creative Assembly kunne laget en ny verson av Shogun. Ble mere som rtw og m2tw med grafikk og sånn , MEN de kunne forbedret/ eller fjernet feilene, buggene og lagt til litt ting, units og forlenget tiden. Hadde vært fett, fordi jeg nesten aldri har spilt shogun på grunn av at det var gammelt når jeg fikk det og det var dårlig grafikk Endret 26. november 2006 av Zerox_Total_War Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 problemet med shogun er å få til unit variasjon, i shogun hadde alle de samme unitsene, det kan bli litt kjedelig. Lenke til kommentar
Zerox_Total_War Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 problemet med shogun er å få til unit variasjon, i shogun hadde alle de samme unitsene, det kan bli litt kjedelig. 7364847[/snapback] Da får dem grave litt i japansk historie å se om dem finner noe mer som de ikke hadde på Shogun Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Håper det blir noe Fantasy: Total War eller noe sånt Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Tror det kunne vært kult med et spill hentet fra en setting som The Wheel of Time, Lord of the Rings eller andre fantasybøker. Løpe rundt med orker, alver, mennesker og andre finurlige vesener ettersom hvilken bok man bygger spillet på. Ellers har jeg en forkjærlighet for slike filmer hvor folk står på rekke og rad, skyter en salve mot fienden. Loader mens fienden fyrer av en salve mot dem igjen osv. Typisk Napoleonskrigen. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Ringenes herre hadde vært noe (er jo en mod som er delvis ferdig da ), men så eier jo Sierra rettighetene til å basere på boken og EA på filmene og vil ikke at de skal røre TW serien for alt i verden. Framtids rettet er greit, MEN det er ett problem, det blir ikke nærkamps enheter. Husker det var ett TW lignende spill lagt til rundt napoleans tiden, Imperialism eller noe? Skal ligge her ett sted.... og det var en melee unit (foruten kavaleri) og det var ganske kjedelig spør du meg. Det var mest å ha best rifle enheter, og stille de opp på rett sted. Kanskje norden i viking tiden? eller amerika som indianer stamme? Eller, kanskje noe i kina? mye å velge mellom, kan godt være år 2589 for min del, men da forlanger jeg noe ala "chainsaw swords" så jeg ikke bare har skyte battaljoner å rutte med. shogun hadde vært greit, problemet med shogun tw var, i mine øyne, mangel på unike units, men det tror jeg ikke det skal bli ett problem med om de velger å lage enda ett spill lagt i japan. Lenke til kommentar
edds Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Kanskje norden i viking tiden? eller amerika som indianer stamme? Eller, kanskje noe i kina? mye å velge mellom, kan godt være år 2589 for min del, men da forlanger jeg noe ala "chainsaw swords" så jeg ikke bare har skyte battaljoner å rutte med. 7368023[/snapback] Warhammer-universet hadde vært dødskult. Synd at rettighetene til både Warhammer Fantasy og Warhammer 40000 allerede er kjøpt opp. Warhammer: Mark of Chaos virket, ut i fra demoen, som en slags blek kopi av et Total War-spill. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Trenger ikke nødvendigvis være Warhammer, men jeg forlanger noen nærkampsenheter! ^^ Og siden sverd sikkert er litt utdatert da så fikk det bli chainsaw sverd. Kan godt være plasma sverd ala halo eller lyssabel ala star wars for alt jeg bryr meg så lenge jeg kan sende soldater stormende inn i fiendens rekker. Fant spillet jeg snakket om istad, Imperial Glory: http://www.tothegame.com/game.asp?id=3275 Endret 27. november 2006 av Ghaundan Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 (endret) IG er et forferdelig spill, kampanje kartet er tøfft og på noen ting som allianser osv slår den TW serien, men kampene er forderdlige. Og det var mye mele under naopleons krigene, alle land hadde egen units kalt Grenaders som var trent får å angripe fienden med bajonett. Var skjeldent at to units bare sto å skøyt på hverandre, en unit angrep med bajonett, mens en annen skøyt på den første for å stoppe den hvis den ikke får stoppet den ble det hånd til hånd. problemet med IG var at så fort 2 units gikk i mele ble alt bare kaos og all takktikk forsvant Må som vanlig reklamere for dette spillet, da jeg tror noen hardcore strategi spillere vil like det. http://www.battlefront.com/products/les_grog/news.html Gleder meg til å ha 10+ timers online slag med 50 000 menn Endret 27. november 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Kan ikke huske å sagt det var ett bra spill, bare TW lignende. Syns mye var spennende og morsomt helt til jeg kom til kampene hvor milita eide alt som var i begynnelsen, soldatene var ganske vanskelig å få kontroll på osv. Nevnte vel heller ikke at det ikke var nærkamp? Men det er så og si siste tidsperiode hvor nærkamp ble brukt i stor stil. I litt nyere kriger skyter våpnene rett og slett for langt, og for kjapt til at noen storming fungerer særlig bra. Jeg ønsker bare at at jeg har nærkamps tropper, noe man ikke får i dagens tidsalder. Om det blir langt tilbake i tid med sverd og pil og bue, eller i framtiden hvor rustninger av forskjellige slag igjen er god nok til å la soldater storme fram bryr meg ikke så mye. Så lenge det er gjort skikkelig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 jeg komenterte ikke noe av de du sa, jeg bare sa min mening om IG ikke min mening i forhold til din, en en miusket under napoleons krigene var bare brukbar opp til 100 meter på en god dag. de fleste openet ikke ild før 75meter. og selv da døde det bare 4-6 folk pr. salve. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Ja, det skal jeg innrømme jeg likte med spillet. At rekkevidden hadde mye å si for treffsikkerheten. Men det spillet du linket til, er det campaign del lignende TW eller kun kamper? Hadde ikke hatt noe imot ett napoleons TW, kanskje tatt noe av det beste fra IG og lagt det sammen med noe av det beste fra TW. Syns begge har sine fordeler og ulemper, men IG sine er litt mer åpenbare og ødeleggende enn TW sine, syns jeg da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Spillet jeg linka til har ikke noe kampanje, men den får det senre med en expantion, spillet kommer med 10 historiske slag fra napoleons krigene, med 15 land, inklusive sverige. ca. 1000 forskjellige uniformer osv. men i motsetting til TW spill der man har dirkete kontroll over alle soldatene, tar man her på seg rollen som en general og gir ordere til sine offierer under seg. i TW kan man ha 20 units og da går det greit å styre alt selv. men i Histwar har man over 100 units og da blir det vansklig å kontrolere. slagene varer også lengre en TW slag, som er over på minutter, men i Histwar kan slagene vare 10-20 timer. Det følger også med map editor, og OOB(Order of Battle)maker så man kan lage masse slag selv og dele dem. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg tror nå det hadde vært mer spennende hvis de hadde hatt et spill der man har hele asia og hele europa i et spill i samme tid som medieval så til napoleons tidene? Hadde kanskje blitt spennende . Siden det er tusenvis av muligheter, håper jeg de velger den beste. Sjokk hvis det blir noe science-fiction. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå