Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Han i Bethlehem på Dictius Te Necare plata. Vargen er også kjempeflink, men liker nok gode gamle Attila (Mayhem) bedre. Han høres ut som han er besatt... og growlerne må vel være chris barnes på tomb of the mutilated... vakrere får man det ikke Musikkvideo til Bethlehem http://www.youtube.com/watch?v=7nMF9cL8iKE edit noe småsnusk Endret 6. desember 2006 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Grutle fra Enslaved & Shagrath fra Dimmu Borgir. To som jeg synes det er verdt å nevne. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Han i Bethlehem på Dictius Te Necare plata. Vargen er også kjempeflink, men liker nok gode gamle Attila (Mayhem) bedre. Han høres ut som han er besatt... og growlerne må vel være chris barnes på tomb of the mutilated... vakrere får man det ikke Musikkvideo til Bethlehem http://www.youtube.com/watch?v=7nMF9cL8iKE edit noe småsnusk 7439081[/snapback] Må innrøme æ likte den bethlehem... pleier egentlig ikke høre på så mørk musikk... men den sangen duger... noen cder av de du kan anbefale? Lenke til kommentar
sekt Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Mange som har sagt Mikael Åkerfeldt nå er det han som er den beste?noen som har andre forslag... hva med Matt Heafy før the crusade? På My Hated synger han genialt 7350603[/snapback] ja jeg liker syngingen til Heafy både på Ember To Inferno plata, men særlig på Ascendancy. Måten han går fra skriking/growling til clean på i flere av låtene er rørende vakkert men for all del, funker bra den "nye" syngingen på The Crusade også. Det som er så kjipt er at han ikke skriker mer på de gamle låtene live heller.. men tror han rett og slett begynte å bli redd for å ødelegge stemmen sin 7350764[/snapback] Er ikke han som growler, er bassisten om jeg husker riktig. Så de live på download. Men han skriker og synger clear. On-topic: uten tvil! Endret 6. desember 2006 av sekt Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Kurt Cobain, får frysninger hver gang man hører stemmen skrike skikkelig! Mange mener han egentlig burde være heavy-metal artist Syns han pass abest i Nirvana jeg da Menhan har en veldig bra skrikstemme! Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Mange som har sagt Mikael Åkerfeldt nå er det han som er den beste?noen som har andre forslag... hva med Matt Heafy før the crusade? På My Hated synger han genialt 7350603[/snapback] ja jeg liker syngingen til Heafy både på Ember To Inferno plata, men særlig på Ascendancy. Måten han går fra skriking/growling til clean på i flere av låtene er rørende vakkert men for all del, funker bra den "nye" syngingen på The Crusade også. Det som er så kjipt er at han ikke skriker mer på de gamle låtene live heller.. men tror han rett og slett begynte å bli redd for å ødelegge stemmen sin 7350764[/snapback] Er ikke han som growler, er bassisten om jeg husker riktig. Så de live på download. Men han skriker og synger clear. On-topic: uten tvil! 7440161[/snapback] nei det er Corey (den andre gitaristen) som korer med growling live. Bassisten korer clean. Heafy synger selv bare clean nå, men som sagt growler han på de to første platene. Download er en av de første konsertene etter at han kuttet ut growlingen live. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Kurt Cobain, får frysninger hver gang man hører stemmen skrike skikkelig! Mange mener han egentlig burde være heavy-metal artist Syns han pass abest i Nirvana jeg da Menhan har en veldig bra skrikstemme! 7440361[/snapback] Hehe... Kurt hadde jo sykt tøff stemme da Bra han holdt seg i grunge Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Mikael Åkerfeldt. Han er muligens ikke "barskest", "styggest" eller "tr00est" men definitivt "best". Lenke til kommentar
Falk_75 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Thomas A.G. Jensen fra Saturnus er en av mine favoritt growlere, liker den triste reine vokalen hans også, men ikke den mer lyse varianten han noen ganger bruker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Mikael Åkerfeldt som resten har sagt her også. Det er få personer som jeg kan få gåshud av å høre på, men han klarer det virkelig Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 Ser ut som Mikael Åkerfeldt fra opeth stikker av med seieren absolut ingen som liker darkest hour her? Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Okei, jeg hørte mye på Senses Fail før. Har gått lei dem nå, men kan ikke nekte for at vokalisten er sykt flink; selvom det er en liten emo-touch over hele greia. Forøvrig er vel Jonny Davy i JFAC flink og. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Anders Friden i In Flames. Han kunne holdt en hel samtale med bare growling. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Growl: Ross Dolan (Immolation), Karl Sanders & Dallas Toler Wade (Nile) Skrik og skrål: Kelly Shaefer (Atheist), Darren Travis (Sadus, dog, vokalen er berre bra på fyrste albumet) Lenke til kommentar
Ghast Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ingen sagt Mikael Stanne? Sangeren i Dark Tranquillity. Konge brøl. Mikael Åkerfeldt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå