Jernlov Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Nattramn fra Silencer, uten tvil. 7351098[/snapback] Spent på Diagnose:Lebensgefahr altså. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Nattramn fra Silencer, uten tvil. 7351098[/snapback] Veldig flink å høres ut som en flau kopi av Landfermann. Påtatt vokal. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Legger til et klipp med Mikael Åkerfeldt fra The Human Equation av Ayreon Day Twelve: Trauma 7351031[/snapback] nice det likte æ... deilig "growl" og tøff stemme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Snart meg! Har begynnt med growling i sangtimene på skolen Men Arch Enemy har jo konge growl Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Snart meg! Har begynnt med growling i sangtimene på skolen Men Arch Enemy har jo konge growl 7352028[/snapback] haha... i musikk timen? det eneste vi synger er lean on me Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvilket band er hun fra(Runhild)? 7351095[/snapback] Sang i Thorr's Hammer og er plateaktuell med Khlyst, som er et samarbeidsprosjekt med James Plotkin (Khanate++) Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Grutle fra Enslaved har fantastisk vokal, får faktisk frysninger på ryggen av den vokalen der. Samtidig liker jeg veldig godt Count Grishnak fra Burzum, Høst fra Taake og Quorthon fra Bathory. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nattramn fra Silencer, uten tvil. 7351098[/snapback] Til tider ekstremt bra, og til tider bare flaut. Ellers er nok mine favoritter: Dave Hunt aka. "V.I.T.R.I.O.L." Mikael Åkerfeldt Grutle Ihsahn Garm Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Anders Fridèn fra In Flames, Olve Eikemo (Abbath) fra Immortal / I og Dani Filth fra Cradle of Filth er ganske flink til å skrike/hyle. (er ikke sikker på hva det heter) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 haha... i musikk timen? 7352167[/snapback] Nei På musikklinja må man ha sangtimer på skolen Koselig det Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Hmm... Glen Benton fra Deicide.. den desidert feteste growl vokalen ever. (kjenner dere ikke til dette bandet, anbefaler jeg "Scars of the Crucifix" låten, den er et fint bevis på hvor syk denne mannen er på vokal.) Hybrid, vel kommer ikke utenom Aaron Stainthorpe fra My Dying Bride, mer følsom vokalist skal man lete lenge etter samtidig som han growler som et beist. Ser flere har nevnt Dani fra CoF, jeg syns han har tidenes kjedeligste vokal, han varierer den så lite at jeg mistenker hans spekter er meeeget smalt. Endret 25. november 2006 av ChrchBrnr Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Grutle fra Enslaved har fantastisk vokal, får faktisk frysninger på ryggen av den vokalen der. Samtidig liker jeg veldig godt Count Grishnak fra Burzum, Høst fra Taake og Quorthon fra Bathory. 7352520[/snapback] Høst er veldig flink, har blitt litt hekta på Taake i det siste. : ) Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Terje "Valfar" Bakken fra Windir er noe av det beste, og alle må vel være med meg på den! Ellers synes jeg Phill fra Pantera er ganske fet på growling Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Min favoritt er nok Jonas Renkse (Katatonia). Elsker vokalen på Dance of December Souls. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 -Abbath fra Immortal: Sinnsykt grimme greier -Herr Sykdom fra Sykdom: Interessant pga sin litt gurglete versjon av BM vokalen. -Kanwulf fra Nargaroth: Minner litt om Varg Vikernes sin stil, men er gjort enda bedre, enda tristere og enda mer følelsesladd. -Herr Morbid fra Forgotten Tomb -Azentrius fra Nachtmystium -Tenebras fra Nuit Noire -Valfar fra Windir -John Tardy fra Obituary: Ikke like brutal som mange andre DM band, men helt unik og veldig varierende. -Joe Horvath fra Circle of Dead Children: Det er mulig de har fikset på stemmen ved hjelp av PC, fordi det er helt sinnsykt hva han gjør på Human Harvest plata. -Ares fra Aeternus er en av de få growlere som klarer å skille seg ut. Blir litt for mye likt i den sjangeren. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Gaahl fra Gorgoroth Shagrath fra Dimmu Borgir Høst fra Taake/Ragnarok Abbath fra Immortal/I Gaamalzagoth fra Moonblood Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Garm............... Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Begynner å få virkelig sansen for Thebon i Keep Of Kalessin. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Phillip i all that er helt syk... har hørt en del på "The weak willed" han er jo konge t å growle og skrike der.. det nærmeste æ kommer death metal men uansett... han er en kanditat t beste skriker/growler og vokis og faktisk... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Min favoritt er nok Jonas Renkse (Katatonia). Elsker vokalen på Dance of December Souls. 7356908[/snapback] Renkse hørtes bra ut ja! Selv om han definitivt ikke kunne vært så veldig god teknisk siden han ødla stemmen sin på growling. Eller nærmere bestemt under innspillingen av October Tide albumet "Rain Without End." Vil anbefale deg det albumet siden du liker Dance of December Souls. Sett på Novembre dere, så hører dere kongen av dem alle! Endret 5. desember 2006 av qweac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå