Gå til innhold

Hvem er den beste scream/Growl vokalisten?

Haarvekst

Anbefalte innlegg

Glemmer alltid hva hun i Arch enemy heter

7350274[/snapback]

Angela Gossow .

7350337[/snapback]

har Arch Enemy dame vokalist?

ikke mitt favoritt band men har ikke hørt det før...

si noen sanger ho synger på...

Ho jenta i Walls of Jericho er ganske go til å skrike da :D

7350348[/snapback]

synger på hele Doomsday Machine albumet som ble gitt ut i fjor i alle fall. Kan nevne noen låter derfra: Nemesis, My Apocalypse , Skeleton Dance og Taking Back My Soul..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HÆ? Angela Gossow er vel ekte saker tror jeg? Ho synger bra live(om det gjøres noe med lyden på vei ut vet jeg jo ikke men), og synger vel på mye av innholdet på de fire store albumene til Arch Enemy?

Men beste skrikevokalist er Dani :p. skriker så det holder.

Lenke til kommentar
Mange som har sagt Mikael Åkerfeldt nå ;) er det han som er den beste?

noen som har andre forslag...

hva med Matt Heafy før the crusade? På My Hated synger han genialt :D

7350603[/snapback]

ja jeg liker syngingen til Heafy både på Ember To Inferno plata, men særlig på Ascendancy. Måten han går fra skriking/growling til clean på i flere av låtene er rørende vakkert :) men for all del, funker bra den "nye" syngingen på The Crusade også. Det som er så kjipt er at han ikke skriker mer på de gamle låtene live heller.. :ermm: men tror han rett og slett begynte å bli redd for å ødelegge stemmen sin :p

Lenke til kommentar
æ klarer ikke å høre Angela Gossow har hørt på nemesis et par ganger nå... kansje jeg som ikke har ører som funker... noen som kan peke meg i riktig retning? synger ho på refrenget?

7350506[/snapback]

Ho synger hele sangen ;)

7350642[/snapback]

Oi... haha! mandig stemme.

andre gang æ har trodd ei dame som har synge i et tungt metal band har vært mann :blush::p

ja jeg liker syngingen til Heafy både på Ember To Inferno plata, men særlig på Ascendancy. Måten han går fra skriking/growling til clean på i flere av låtene er rørende vakkert :) men for all del, funker bra den "nye" syngingen på The Crusade også. Det som er så kjipt er at han ikke skriker mer på de gamle låtene live heller..  :ermm:  men tror han rett og slett begynte å bli redd for å ødelegge stemmen sin :p

7350764[/snapback]

rett å slett helt enig! :thumbup:

Kan være derfor han slutta å skrike ja... han har sykt tøff stemme og pluss han er veldig ung... tenk åsen han kommer til å utvikle seg :ph34r:

EDIT: La til fra andre quote.

Endret av Haarvekst
Lenke til kommentar
Glemmer alltid hva hun i Arch enemy heter

7350274[/snapback]

Fordi navnet "hennes" er ikke verdt å huske.

Skal du ha bra kvinnelig skrik så må du høre på OPERA IX, når de hadde kvinnelig vokalist.

Selv klarer jeg ikke helt å bestemme meg om hvem som er best.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Finnes flere damegrowlere som brøler Angela ned i grøfta.

Runhild Gammelsæter :love:

7350833[/snapback]

Hvilket band er hun fra(Runhild)?

Angela er kanskje ikke den best dyktige rent teknisk, og hun bruker i hvertfall litt effekter på CD'ene. Men tror ikke hun gjør det live, høres ganske ekte ut. Til gjengjeld så mister hun desverre litt av særpreget live. Det jeg digger med stilen hennes er at den er så "raspete" og "oppkuttet"(i mangel av bedre ord).

Skal skrive mer i denne tråden når jeg gidder, men MÅ nevne en: Grutle fra Enslaved.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...