FollowTheReaper Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Glemmer alltid hva hun i Arch enemy heter 7350274[/snapback] Angela Gossow . 7350337[/snapback] har Arch Enemy dame vokalist? ikke mitt favoritt band men har ikke hørt det før... si noen sanger ho synger på... Ho jenta i Walls of Jericho er ganske go til å skrike da 7350348[/snapback] synger på hele Doomsday Machine albumet som ble gitt ut i fjor i alle fall. Kan nevne noen låter derfra: Nemesis, My Apocalypse , Skeleton Dance og Taking Back My Soul.. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vel, Dani fra Cradle Of Filth kommer ihvertfall høyt på min liste. Vis dere har sett da de skal spille Cruelty Brought Thy Orcids Live, Da har man fader skriking på gudommelig nivå! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 HÆ? Angela Gossow er vel ekte saker tror jeg? Ho synger bra live(om det gjøres noe med lyden på vei ut vet jeg jo ikke men), og synger vel på mye av innholdet på de fire store albumene til Arch Enemy? Men beste skrikevokalist er Dani . skriker så det holder. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 "Piiiripiiiripiiipiriiipiiiipiiii RUMMELUMMERUMMRUMMERRRUM piiipipiiipipiii" Dani suger. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 æ klarer ikke å høre Angela Gossow har hørt på nemesis et par ganger nå... kansje jeg som ikke har ører som funker... noen som kan peke meg i riktig retning? synger ho på refrenget? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har haarvekst fått hårvekst? Skrike-vokal... den var kul... Hvem er beste synge-vokalisten da? Eller beste snakke-vokalisten? On topic: Mikael Åkerfeldt i Opeth Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Mange som har sagt Mikael Åkerfeldt nå er det han som er den beste? noen som har andre forslag... hva med Matt Heafy før the crusade? På My Hated synger han genialt Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 æ klarer ikke å høre Angela Gossow har hørt på nemesis et par ganger nå... kansje jeg som ikke har ører som funker... noen som kan peke meg i riktig retning? synger ho på refrenget? 7350506[/snapback] Ho synger hele sangen Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Den godeste Count Grishnackh legger nå i hvert fall sjela i skrikingen sin, f.eks på Burzum/Aske. Jeg syns det funker bra. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, damevokalist som ikke kan growle. Men de editer vokalen så grusomt at det høres okey ut. 7350356[/snapback] Åh? Bevis? Mener hun synger med lite effekter. OT: George fucking Fisher! Mektig mann med sykeste growlen! Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Mange som har sagt Mikael Åkerfeldt nå er det han som er den beste?noen som har andre forslag... hva med Matt Heafy før the crusade? På My Hated synger han genialt 7350603[/snapback] ja jeg liker syngingen til Heafy både på Ember To Inferno plata, men særlig på Ascendancy. Måten han går fra skriking/growling til clean på i flere av låtene er rørende vakkert men for all del, funker bra den "nye" syngingen på The Crusade også. Det som er så kjipt er at han ikke skriker mer på de gamle låtene live heller.. men tror han rett og slett begynte å bli redd for å ødelegge stemmen sin Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Bruce Dickinson, er det noen tvil? Men jeg må legge til at han kan synge "ordentlig" også. Virkelig! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Finnes flere damegrowlere som brøler Angela ned i grøfta. Runhild Gammelsæter Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg setter Mikael Åkerfeldt ganske høyt ihvertfall, i likhet med mange andre her. Opeth Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Syns Hernan Hermida i All Shall Perish er sinnsykt bra jeg. Hør sample fra Day of justice som er på The price of existence albummet: All_shall_perish_sample.mp3 Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 (endret) æ klarer ikke å høre Angela Gossow har hørt på nemesis et par ganger nå... kansje jeg som ikke har ører som funker... noen som kan peke meg i riktig retning? synger ho på refrenget? 7350506[/snapback] Ho synger hele sangen 7350642[/snapback] Oi... haha! mandig stemme. andre gang æ har trodd ei dame som har synge i et tungt metal band har vært mann ja jeg liker syngingen til Heafy både på Ember To Inferno plata, men særlig på Ascendancy. Måten han går fra skriking/growling til clean på i flere av låtene er rørende vakkert men for all del, funker bra den "nye" syngingen på The Crusade også. Det som er så kjipt er at han ikke skriker mer på de gamle låtene live heller.. men tror han rett og slett begynte å bli redd for å ødelegge stemmen sin 7350764[/snapback] rett å slett helt enig! Kan være derfor han slutta å skrike ja... han har sykt tøff stemme og pluss han er veldig ung... tenk åsen han kommer til å utvikle seg EDIT: La til fra andre quote. Endret 24. november 2006 av Haarvekst Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Glemmer alltid hva hun i Arch enemy heter 7350274[/snapback] Fordi navnet "hennes" er ikke verdt å huske. Skal du ha bra kvinnelig skrik så må du høre på OPERA IX, når de hadde kvinnelig vokalist. Selv klarer jeg ikke helt å bestemme meg om hvem som er best. Endret 24. november 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Legger til et klipp med Mikael Åkerfeldt fra The Human Equation av Ayreon Day Twelve: Trauma Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Finnes flere damegrowlere som brøler Angela ned i grøfta. Runhild Gammelsæter 7350833[/snapback] Hvilket band er hun fra(Runhild)? Angela er kanskje ikke den best dyktige rent teknisk, og hun bruker i hvertfall litt effekter på CD'ene. Men tror ikke hun gjør det live, høres ganske ekte ut. Til gjengjeld så mister hun desverre litt av særpreget live. Det jeg digger med stilen hennes er at den er så "raspete" og "oppkuttet"(i mangel av bedre ord). Skal skrive mer i denne tråden når jeg gidder, men MÅ nevne en: Grutle fra Enslaved. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Nattramn fra Silencer, uten tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå