Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Så at det var en tråd om tøffeste vokalist eller noe sånt... så tenkte å lage en tråd om hvilken vokalist som skreik best, samme hvilken sjanger det er... alt fra hardcore til den mørkeste death metalen Mitt forslag er John Henry fra Darkest Hour han skriker med virkeli smerte... får frysninger av sangen With A Thousand Words To Say But One! noen forslag? Edit: Tittel Endret 24. november 2006 av Haarvekst Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Mikael Åkerfeldt (?) fra Opeth har en mektig stemme. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Guido Meyer de Voltaire Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Mikael Åkerfeldt (?) fra Opeth og Jörgen Sandström fra bl.a. The Project Hate. Edit: Gratulerer med film, cun Skal laste den ned nå! Endret 24. november 2006 av BrageC Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 (endret) hører ikke så mye på opeth... men har bra stemme han... kan både skrike å synge det er pluss i boka Edit: retting Endret 24. november 2006 av Haarvekst Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Dave Hunt / V.I.T.R.I.O.L. fra Anaal Nathrakh vinner lett. Sint, sint, sint mann. http://www.myspace.com/anaalnathrakh Rainer Landfermann, som sang på Bethlehem - Dictius Te Necare, kommer på en god andreplass. Låt: http://www.redstream.org/html/mp3.php?aud=180 Mikael Åkerfeldt har pjaskestemme. Endret 24. november 2006 av Glint Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 er de bare to stykk i Anaal Nathrakh? takk! likte de bra musikk enda et band på lista mi deilige riff men back to topic: han var ikke den beste vokalisten jeg har hørt... skreik litt dafft... kansje fordi jeg ikke er den største death metal fanen i verden Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Skrikevokalist som growling, eller faktisk skriking? Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 alt fra hardcore til den mørkeste death metalen 7349757[/snapback] da mener æ alle slags skrik... growl da mener du vel death metal? det blir vel litt vanskelig å sammenligne "growl" og skrik (som i killswitch) men vi bare tar med alt, så sleng inn din ynglings vokalist som skriker/growler Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 synes Randy Blythe (Lamb Of God), Philip Labonte (All That Remains) og Andérs Friden (In Flames) growler/skriker rimelig bra. Sistnevnte var bedre før, men holder fortsatt bra nivå på de gamle låtene "live". Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Skriking er skriking. "skrik" i musikk heter noe som "squealing". Dyp fresesynging er growling. Noen av mine favoritter er da Galder, Jörgen Sandström, George "Corpsegrinder" Fisher, Ihsahn, Howard Jones, Randy Blythe, Aaron Stainthorpe og Stian Arnesen. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Philip er konge til å skrike... er ikke helt enig med han fra lamp of god... redneck minner meg om noe Soil kunne lagd... men det er jo min mening litt sånn tøffe musikk hvis du skjønner hva jeg mener... "This is a motherfuckin initasjon" hehe Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Glemmer alltid hva hun i Arch enemy heter Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Skriking er skriking. "skrik" i musikk heter noe som "squealing". Dyp fresesynging er growling. Noen av mine favoritter er da Galder, Jörgen Sandström, George "Corpsegrinder" Fisher, Ihsahn, Howard Jones, Randy Blythe, Aaron Stainthorpe og Stian Arnesen. 7350252[/snapback] squel føler æ er når de skriker veldig lyst... noen ganger blir det sånn gurgle lyder til og med... du hører det på noen partier på sangen All that remains - the weak willed! har jeg riktig eller feil? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Howard Jones i Killswitch squealer og growler. De lysere hylene hans er squealing. Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Glemmer alltid hva hun i Arch enemy heter 7350274[/snapback] Angela Gossow . Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 ok... da hadde æ riktig da... fordeom æ ville ha forbundet squeal med Jesse Leach Howard Jones og Jesse Leach er foresten to helt fantastiske skrike vokalister! spesielt Jesse Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Glemmer alltid hva hun i Arch enemy heter 7350274[/snapback] Angela Gossow . 7350337[/snapback] har Arch Enemy dame vokalist? ikke mitt favoritt band men har ikke hørt det før... si noen sanger ho synger på... Ho jenta i Walls of Jericho er ganske go til å skrike da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, damevokalist som ikke kan growle. Men de editer vokalen så grusomt at det høres okey ut. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 haha... dårlig live da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå