Gå til innhold

vifte til 3d-kortet

andy89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan godt hende overflata ikke har nok kontakt med topplokket :!: du skjønner hva jeg mener.

Jeg hadde et slik kort du har tidligere, jeg kjøpte meg fatality vifte , som jeg ikke monterte rett den første gangen. Det hele endte i tragedie for kortet, fikk masse artifacts osv pga feilmontering, så jeg kasta hele møkka i veggen. Så går det når man monterer feil.

Har du generelt bra kjøling i resten av kabinettet da?

Lenke til kommentar
Kan godt hende overflata ikke har nok kontakt med topplokket  :!:  du skjønner hva jeg mener.

Jeg hadde et slik kort du har tidligere, jeg kjøpte meg fatality vifte , som jeg ikke monterte rett den første gangen. Det hele endte i tragedie for kortet, fikk masse artifacts osv pga feilmontering, så jeg kasta hele møkka i veggen. Så går det når man monterer feil.

Har du generelt bra kjøling i resten av kabinettet da?

7400920[/snapback]

tenkter det er dårlig kontakt her og kanskje

har 2 80mm vifter bak, powersuply vifta og en big typhoon som holder cpu på 29grader men lavest hastighet

Lenke til kommentar
jeg regner med at den ikke var størknet eller tørr!? da har den dårlig varmeoverføring osv

7401095[/snapback]

vel...den så litt sånn grå ut :p ikke akkuratt blaut nei som den andre :p

7401149[/snapback]

må jeg bytte den da ?:p

7401476[/snapback]

Når du bytter vifte må du fjerne den gamle pastaen. :cry:

Og gjøre rent før du legger på ny. Det pleier å følge med en liten tube med den nye vifta! :thumbup:

Lenke til kommentar

Når du bytter vifte må du fjerne den gamle pastaen. :cry:

Og gjøre rent før du legger på ny. Det pleier å følge med en liten tube med den nye vifta! :thumbup:

...det kommer jo ferdig på med pasta på 3d-kort vifta da...og jeg tok bort det andre som var der fra før av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...