andy89 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 er det noen der ute som kan hjelpe meg med å finne en BRA og VELDIG STILLE vifte til 3d-korte? er så lei av den orginale som er halvveis dø bråker vartfall veldig mye pga ulyd...jeg bruker: nVidia GeForce 6600 GT Lenke til kommentar
uburen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) https://prisguiden.no/product.php?productId=27028 Grei kjøler! Hadde en på min gamle 9800XT Eller en slik: https://prisguiden.no/product.php?productId=27042 Endret 24. november 2006 av uburen Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 jeg kjøper den vifta jeg ....takk Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 jeg kjøpte den vifta... men nå er kortet varmere :o kan det hende dårlig kontakt ? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 jeg kjøpte den vifta... men nå er kortet varmere :okan det hende dårlig kontakt ? 7400783[/snapback] hvoir mye ligger temp på? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 49 med åpent kabinett og 50-51 med lukka Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kan godt hende overflata ikke har nok kontakt med topplokket :!: du skjønner hva jeg mener. Jeg hadde et slik kort du har tidligere, jeg kjøpte meg fatality vifte , som jeg ikke monterte rett den første gangen. Det hele endte i tragedie for kortet, fikk masse artifacts osv pga feilmontering, så jeg kasta hele møkka i veggen. Så går det når man monterer feil. Har du generelt bra kjøling i resten av kabinettet da? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Kan godt hende overflata ikke har nok kontakt med topplokket :!: du skjønner hva jeg mener. Jeg hadde et slik kort du har tidligere, jeg kjøpte meg fatality vifte , som jeg ikke monterte rett den første gangen. Det hele endte i tragedie for kortet, fikk masse artifacts osv pga feilmontering, så jeg kasta hele møkka i veggen. Så går det når man monterer feil. Har du generelt bra kjøling i resten av kabinettet da? 7400920[/snapback] tenkter det er dårlig kontakt her og kanskje har 2 80mm vifter bak, powersuply vifta og en big typhoon som holder cpu på 29grader men lavest hastighet Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 goop? mener du kjølepasta ? isåfall så var det smørt på vifta fra før av...var bare å stappe på vifta Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 jeg regner med at den ikke var størknet eller tørr!? da har den dårlig varmeoverføring osv Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 jeg regner med at den ikke var størknet eller tørr!? da har den dårlig varmeoverføring osv 7401095[/snapback] vel...den så litt sånn grå ut ikke akkuratt blaut nei som den andre Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 jeg regner med at den ikke var størknet eller tørr!? da har den dårlig varmeoverføring osv 7401095[/snapback] vel...den så litt sånn grå ut ikke akkuratt blaut nei som den andre 7401149[/snapback] må jeg bytte den da ? Lenke til kommentar
uburen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 jeg regner med at den ikke var størknet eller tørr!? da har den dårlig varmeoverføring osv 7401095[/snapback] vel...den så litt sånn grå ut ikke akkuratt blaut nei som den andre 7401149[/snapback] må jeg bytte den da ? 7401476[/snapback] Når du bytter vifte må du fjerne den gamle pastaen. Og gjøre rent før du legger på ny. Det pleier å følge med en liten tube med den nye vifta! Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Når du bytter vifte må du fjerne den gamle pastaen. Og gjøre rent før du legger på ny. Det pleier å følge med en liten tube med den nye vifta! ...det kommer jo ferdig på med pasta på 3d-kort vifta da...og jeg tok bort det andre som var der fra før av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå