Passasjer Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Sitter selv med Habu, og kan si følgende: I starten "glemte" driverene hvilken instilling man satte DPI og Hz-rate osv. når man restartet maskinen. Dette løste jeg ved å sette "profil 1" til knappen man øker DPI med. Nå har jeg dog nye drivere og ingen problemer med dette. Jeg merker at musen henger merkbart etter ved lav DPI ved veldig brå bevegelser. Dette kan ha noe med underlaget å gjøre, merket det samme på Icemat 2, da også med høy DPI. Dette regner jeg blir fikset med en firmware-update. Ellers er musen fantastisk bra Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Habu er best av de der. Vil jeg si! 7355219[/snapback] ja.. tror nokk det blir Habu lest meg grønn og gærn av begge de 2 musene nå, og tror jeg vil like Habu best 7355312[/snapback] Leste meg grønn på G5 og Habu jeg også. Valget falt til slutt på Habu. Fikk den i går og har spilt litt med den i dag. Først likte jeg den,men nå har jeg forandret mening. Må si at jeg angrer på at jeg ikke tok G5 i stedet. Å klikke/dobbelkikke med Habu er tungt. Vandringen på knappene er lang og i tillegg treg. Min gamle MX 510 er MYE lettere og bedre å klikke/dobelklikke med. Siden G5 er så å si lik MX 510 har jeg bestillt meg en G5,så det vil havne en habu på bruktmarkedet ganske snart. Endret 25. november 2006 av Morten K Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er det noen her som har prøvd både habu og nye 3.0?? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Sitter selv med Habu, og kan si følgende: I starten "glemte" driverene hvilken instilling man satte DPI og Hz-rate osv. når man restartet maskinen. Dette løste jeg ved å sette "profil 1" til knappen man øker DPI med. Nå har jeg dog nye drivere og ingen problemer med dette. Jeg merker at musen henger merkbart etter ved lav DPI ved veldig brå bevegelser. Dette kan ha noe med underlaget å gjøre, merket det samme på Icemat 2, da også med høy DPI. Dette regner jeg blir fikset med en firmware-update. Ellers er musen fantastisk bra 7355688[/snapback] ok, har hørt om en del problemer med den ja.. Håper den andre feilen blir fikset med en update Bruker QcK Steel tøymatte på min gjeldende mus, og den kan jeg ikke engang snu meg fort rundt med, da går musepekeren andre veien Så det er nokk ikke noe problem.. Leste meg grønn på G5 og Habu jeg også.Valget falt til slutt på Habu. Fikk den i går og har spilt litt med den i dag. Først likte jeg den,men nå har jeg forandret mening. Må si at jeg angrer på at jeg ikke tok G5 i stedet. Å klikke/dobbelkikke med Habu er tungt. Vandringen på knappene er lang og i tillegg treg. Min gamle MX 510 er MYE lettere og bedre å klikke/dobelklikke med. Siden G5 er så å si lik MX 510 har jeg bestillt meg en G5,så det vil havne en habu på bruktmarkedet ganske snart. 7355811[/snapback] Er vandt til harde knapper, for det har jeg nå, men ville kansje ha en ny mus for å bli kvitt det.. men det kan vel hende at knappene blir myke etterhvært? sånn var det på min gamle trådløse microsoft mus.. Må vel opp til vurdering igjenn edit: må bare si takk for at dere tar dere tid til å hjelpe meg Endret 25. november 2006 av Complexity Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Jeg tror ikke knappene vil bli noe særlig lettere. For å si det slik. Når jeg har klikket 100 ganger med MX 510,så har jeg bare klikket 50 ganger med Habu. Endret 25. november 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg tror ikke knappene vil bli noe særlig lettere.For å si det slik. Når jeg har klikket 100 ganger med MX 510,så har jeg bare klikket 50 ganger med Habu. 7356029[/snapback] oki, men tar ikke det så tungt egentlig, går nokk bra om knappene er litt tunge Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg på min side synes knappene er veldig deilige Minner veldig mye om knappene på Razer Diamondback synes jeg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg på min side synes knappene er veldig deilige Minner veldig mye om knappene på Razer Diamondback synes jeg. 7356434[/snapback] ok, er vel bare smak og behag da tror jeg tar å bestiller nå da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Jepp da var Microsoft Habu og Nec DvD brenner bestilt Vil takke for alle svar i denne tråden, og kan legge inn mine meninger om den når jeg får den Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Håper du blir fornøyd da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Jepp, da har man en Habu i hånda Henta den i sta, deilig mus <3 Ufattelig mye bedre å holde i enn gammelmusa, og merker at presisjonen er MYE bedre! lyser opp nydelig og den er bare epic<3 Takk for at dere fikk meg til å kjøpe denne Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jepp, da har man en Habu i hånda Henta den i sta, deilig mus <3 Ufattelig mye bedre å holde i enn gammelmusa, og merker at presisjonen er MYE bedre! lyser opp nydelig og den er bare epic<3 Takk for at dere fikk meg til å kjøpe denne 7400290[/snapback] TOPP! Godt å lese, for jeg bestilte en slik idag Og knappene var ikke tunge som noen nevnte? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Og knappene var ikke tunge som noen nevnte? Vi får se, jeg får min G5 i morra. Bruker fortsatt Habu og liker den ikke. Endret 1. desember 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Og knappene var ikke tunge som noen nevnte? Vi får se, jeg får min G5 i morra. Bruker fortsatt Habu og liker den ikke. 7404301[/snapback] Knappene er _IKKE_ tunge! akkurat som de andre razer musene, deilige <3 Prøvde å sammenligne litt mellom Habu og Saitek Gaming Mouse, og Saitek sin mus har 3 ganger så harde knapper! så knappene er ikke tunge å trykke inn.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Oppdaget noe litt negativt med den nå.. Buggete software (skjelden den finner musen, og ja jeg har oppdatert) Scroll hjulet tar borti musen om man tar litt i og ruller oppover. Knappen under løsnet, og datt inni musen når jeg skulle trykke på den.. Da jeg åpnet for å ta ut knappen, var det et helsikkes liv å få den sammen igjenn, den lys-tuben blir i veien over alt.. men ellers en flott mus Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Nå har jeg fått G5'en. Å herregud for en forskjell! G5 er mye bedre enn Habu synes jeg,men det er selvfølgelig en smaksak. G5 ligger bedre i hånda,har mye lettere knapper og sidescroll. Vektene som fulgte med er bortkastet tull synes jeg. Har ingen av vektene i. Liker ikke helt fargen på G5,men det er ikke så viktig for min del. Bra at dere andre som har kjøpt Habu liker den. For min del var det et bomkjøp. Byttet forresten ut min Func 1030 musmatte i dag med en Corepad Eyepad M. Corepad fungerer glimrende. Liker også størrelsen på den og at den er lydløs. Complexity: Har du prøvd Logitech MX-510/518,G5? Jeg kan ikke helt forstå de som foretrekker Habu framfor G5,men som sagt er det vel en smaksak? Endret 2. desember 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Complexity: Har du prøvd Logitech MX-510/518,G5?Jeg kan ikke helt forstå de som foretrekker Habu framfor G5,men som sagt er det vel en smaksak? 7408405[/snapback] jepp det har jeg, og en av den største grunnen til at jeg ville ha habu er at alle har 518\510\G5. Er fornøyd med min habu jeg Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Er fornøyd med min habu jeg Flott at du er fornøyd! Edit: Habu sin driver fungerer forresten med Vista RTM,det gjør ikke G5 driveren. Endret 2. desember 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå