Gå til innhold

Raptor Gaming M3, bra mus eller?

Anbefalte innlegg

Har en Saitek Gaming Mouse, og siden jeg har begynt å spille mere, må jeg ha meg ny mus..

Ble veldig forelsket i Raptor Gaming M3. Den har 2 knapper på siden som jeg er avhengig av, og man kan velge vekten, samt den ser deilig ut å bruke.

Noen som har denne? eller vet om den er værdt pengene?

Finner den bare på www.shg.no og den er bare deilig ut :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg leste en review der det stod at den har en 800DPI sensor som er interpolert til 2400DPI, så ville vært forsiktig med kjøp av den musen :)

7351086[/snapback]

Ja men blir bare å bruke 400 - 800 dpi, spiller på low sense..

Er nokk bedre enn saitek gaming mouse sin laser uansett? og den er sykt presis!

edit: har du link til rewiewen? fant bare tyske >_<

Ser ut som en flaggermus :p

7351162[/snapback]

ja^^ det var det første jeg og tenkte, men den må være deilig å bruke da, slipper å dra lillefingeren rundt på musematta hele tiden :)

edit2: dessuten elsker jeg det store scroll hjulet :)

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Jeg ville kjøpt den der hvis jeg var deg - og hadde Saitek Gaming Mouse, for jeg synes den musa er en hån mot alt som heter spillmus! Jeg har mange negative superlativer å si om sgm, men jeg skal ikke si noe.

Den raptoren så krem ut!

7351731[/snapback]

Jepp, det som var planen :)

Hehe, skal ikke klage noe på den jeg heller, klaget nokk i andre tråder, men mere feilaktig mus skal man lete lenge etter.. men når den virker, er den grei nokk :)

men savner litt comfort.. får vondt i handa av å bruke sgm på ett helt lan f.eks..

Lenke til kommentar
Jeg ville kjøpt den der hvis jeg var deg - og hadde Saitek Gaming Mouse, for jeg synes den musa er en hån mot alt som heter spillmus! Jeg har mange negative superlativer å si om sgm, men jeg skal ikke si noe.

Den raptoren så krem ut!

7351731[/snapback]

Jepp, det som var planen :)

Hehe, skal ikke klage noe på den jeg heller, klaget nokk i andre tråder, men mere feilaktig mus skal man lete lenge etter.. men når den virker, er den grei nokk :)

men savner litt comfort.. får vondt i handa av å bruke sgm på ett helt lan f.eks..

7351745[/snapback]

Ja. Elendig komfort! Pga at den er for både høyre- og venstrehendte er den helt fucka :p Ringfingen gjør skikkelig vondt etter 10min!

Lenke til kommentar
Jeg leste en review der det stod at den har en 800DPI sensor som er interpolert til 2400DPI, så ville vært forsiktig med kjøp av den musen :)

7351086[/snapback]

Ja men blir bare å bruke 400 - 800 dpi, spiller på low sense..

Er nokk bedre enn saitek gaming mouse sin laser uansett? og den er sykt presis!

edit: har du link til rewiewen? fant bare tyske >_<

edit2: dessuten elsker jeg det store scroll hjulet :)

7351229[/snapback]

Hva er vitsen med å betale for en 2400DPI mus når du bare bruker en firedel? :)

Ta en titt på nye spillmusen fra Creative :)

On the performance level, it was even worse. Even at low speed the mouse wasn't very precise, about on a level with a standard no-name mouse. And when we increased the resolution, movement became completely erratic. The mouse was uncontrollable. And what about those 2,400 dpi? You have to wonder where that figure comes from.

her kan du lese review

Dette er dog M2, ikke M3. Men tviler på at de har laget en helt ny sensor for musen, nyvinningene er nok heller det oppdaterte designet. Legg merke til at Tom's Hardware Guide ikke engang likte musen på 800DPI ;)

Lenke til kommentar
Kjøp den musen du liker best og som passer i hånden :p jeg har brukt Logitech mx500 i 3 år nå :p ødelagt og fikset den mange ganger, og ikke før nå har jeg kjøpt meg ny og det ble mx518 :D elsker de musene  :love:

7354876[/snapback]

greit at MX serien er gode muser, men alle har de, og liker de ikke helt på en måte..

men Microsoft Habu ser ut som ett bra alternativ om det ikke er så mye feil som folk sier at de har..

Lenke til kommentar
jeg  har en skikkerlig liten og lett mus, dritdigg til spilling :) 

men skal du spille f.eks. battelfield hadde jeg nok tatt noe større enn den jeg har da...

den du så på ser jo helt rå ut da :D

7354945[/snapback]

Ja den ser helt rå ut, men tror nokk ikke det blir den alikevell..

Men noen bra forslag da? til muser? Fikk veldig lyst på habu nå, men usikker..

Må ha ny dvd-rom uansett så skulle ha fått bestilt i dag elns..

edit:

ser at Logitech G5 og Microsoft Habu ligger på omtrent samme pris, hva er best?

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...