Wackee Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei! Eg skal til bergen i dag, og skal vera der til i morgo. Eg fekk ideen om å selgja dei gamle xbox spela mine, og tenkte med ein gang på EB Games som eg veit kjøper slike spel. Eg gjekk inn på ebgames si nettside og fann ut at dei ikkje har ein slik butikk i Bergen, men derimot 3 i Oslo.. Er det nokon som veit om andre butikkar som kjøpar brukte spel? Det hastar litt, reiser om ein god time! Men berre svar sjølv om klokka er over 15.00, fordi eg sjekkar i kveld! William Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg vet at Spiderman selger bruktspill, men er ikke sikker på om de kjøper.. Gi gjerne en lyd hvis du finner ut av noe Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Ringte til Spiderman nå, og de kjøper de! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Sa de noe om hvor mye de gir? Har en haug med Xbox-spill som ikke gjør annet enn å samle støv jeg også Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Veit ikkje, eg gjem att i morgo kveld, og kan gi beskjed da Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 For xbox spilla fikk jeg i mellom 11,- og 91,-! uff, jævli lite! Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det må jeg få understreke var _meget_ lite. QXL er din venn i dette tilfellet Var de velbrukt og lettere riper på coveret kunne jeg kanskje forstått dem da... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hehe, tror jeg holder meg tilQXL ja... Eventuelt bare lar dem fortsette å støve ned Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Solgte dog 5 DS spill, og de fikk jeg 900,- for. Noe som vil si at jeg fikk 600,- for 12 Xbox spill Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Tragisk... -__- Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Tragisk... -__- 7358679[/snapback] Enig, du hadde kansje fått dobbelte av det der hvis du hadde lagt det ut på qxl.no. Men hvis man trenger penger fort så har trenger man penger fort på en måte Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Har lagt ut opp til flere ganger, var ganske sjokkert selv over summen jeg fikk... Sånn hemmelig så har jeg spillene enda... *hysj** Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Spiderman i Bergen er ikke tingen her nei, du får kanskje 300 for helt nye spill, som de igjen selger videre stort sett til fullpris... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå