Auto-Sigurd Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hallo. Skall bygge inn en subwoofer, hvis det er mulig. Tenker at jeg skall kjøpe en Chevy S-10/GMC Sonoma. Det er lite plass i de bilene.. kunn 2seter. Det er ikke mye plass bak setene så spørsmålet er vell kan man bygge inn Sub i den? låvelig.. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Egentlig er det bare fantasien din som setter stopper for hva du kan ha bak i pickupen. Ikke bry deg hvor mye volum kassen skal ha, men lag en kasse som passer bak der. Jeg tror du greit skulle kunne bryte en ti tommer bak hver av setene. Lenke til kommentar
WonderChild Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ingenting er umulig, kjenner til en Toyota Hilux, rimelig ny modell med 2 stk Alpine R12 i kasser... Det er trangt i "kabinen" men hun fikk det til. Bygger du kasser selv så er det bare mye måling og pirke arbeid som må til for å få en kasse inn der. Jeg sier meg enig med Dofus, det er bare fantasien som setter stopper for hvordan du kan bygge anlegget ditt... Enjoy, bilanlegg er en ypperlig måtte å brenne "dødtid" på. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Kupèen er liten, så det er ikke store elementene som skal til for å få god bass. F.eks. fire stk. Tang-Band W6-1139, 370,- per stykk fra norske Creative Hifi Og ikke heng deg opp i at de "kun" er 6 tommer, og at magneten ser liten ut. Slaglengden er stor, og magneten er av neodymium. Man kan ikke se på en bil hvor fort den går... Endret 24. november 2006 av epifant Lenke til kommentar
Defus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) rockford hadde også noen 6,5 tommere en eller annen gang i tiden. Endret 24. november 2006 av Defus Lenke til kommentar
epifant Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Og så har man jo Elemental Designs 7Kv.2: Aurasound NSF8 Hertz Space 8L (disse har jeg selv, som komponentsett) Phase Linear Aliante 8 B&C 8 NDL51 Morel Elate 8 Endret 24. november 2006 av epifant Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Arvus ASW 8" er jo også fine saker. Trenger kun 6-8l kasse; Frequency Response - 25Hz to 800Hz +/-4dB Sensitivity - 93dB 1w/1m Impedance - Quad Coil Options: 4 x 32 Ohms, 4 x 16 Ohms eller 4 x 8 Ohms Power - 500 Watts RMS Ellers har vel Epifant funnet det meste av interesse som er å få tak i vil jeg tro, hehe Lenke til kommentar
epifant Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, NOE kommer det ut av alle de endeløse timene på nettet Lenke til kommentar
Auto-Sigurd Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Finnes det noen regler for inbyggingen? eller kan jeg bygge på midt konsollen og plasere subb der.. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Midkonsollsub er gromme saker det, så lenge du velger et element som ikke krever allverden med volum å spille i. Sleng inn et bilde så kan det jo komme etpar tips Lenke til kommentar
WonderChild Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 En sub krever ikke et fast volum i kassen, men de anbefaler for å få best lyd... Så om du har mindre kasse enn det som er anbefalt er det fare for at du ikke får brukt subben til det "ytterste"... Sub i midtkonsoll hørtes genialt ut... Lenke til kommentar
McEven Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Denne aktive sub´en fra Infinity burde du klare å klemme inn i pickup´en: http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1170 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Baksetet i en kompis' Ford Ranger: Lenke til kommentar
epifant Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Høyttalere og skjerm BAK setene? Nuvel, whatever rocks your boat... Lenke til kommentar
Defus Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Det der anlegget der er jo laget for at trucken skal stå med dørene åpen og masse neon i hele kabinen. Kan jo hende at det fungerer ut fra lots of show, and no go, prinsippet. Gjenkjenner ikke subbene eller forsterkererene. Ser også at det anlegget har 2 kondensatorere. Men om alt var plasert bak setene, så kan man ikke utsette på at det var fint utført. Det skal kompisen din ha, rs125. Endret 19. desember 2006 av Defus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå