Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Subwoofer inn i liten PickUp

Auto-Sigurd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting er umulig, kjenner til en Toyota Hilux, rimelig ny modell med 2 stk Alpine R12 i kasser... Det er trangt i "kabinen" men hun fikk det til. Bygger du kasser selv så er det bare mye måling og pirke arbeid som må til for å få en kasse inn der. Jeg sier meg enig med Dofus, det er bare fantasien som setter stopper for hvordan du kan bygge anlegget ditt... Enjoy, bilanlegg er en ypperlig måtte å brenne "dødtid" på.

Lenke til kommentar

Kupèen er liten, så det er ikke store elementene som skal til for å få god bass. F.eks. fire stk. Tang-Band W6-1139, 370,- per stykk fra norske Creative Hifi :)

Og ikke heng deg opp i at de "kun" er 6 tommer, og at magneten ser liten ut. Slaglengden er stor, og magneten er av neodymium. Man kan ikke se på en bil hvor fort den går... ;)

w6-1139sg_3.jpg

Endret av epifant
Lenke til kommentar

Arvus ASW 8" er jo også fine saker.

Trenger kun 6-8l kasse;

Frequency Response - 25Hz to 800Hz +/-4dB

Sensitivity - 93dB 1w/1m

Impedance - Quad Coil Options:

4 x 32 Ohms, 4 x 16 Ohms eller 4 x 8 Ohms

Power - 500 Watts RMS

Ellers har vel Epifant funnet det meste av interesse som er å få tak i vil jeg tro, hehe :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det der anlegget der er jo laget for at trucken skal stå med dørene åpen og masse neon i hele kabinen. Kan jo hende at det fungerer ut fra lots of show, and no go, prinsippet. Gjenkjenner ikke subbene eller forsterkererene. Ser også at det anlegget har 2 kondensatorere.

Men om alt var plasert bak setene, så kan man ikke utsette på at det var fint utført. Det skal kompisen din ha, rs125.

Endret av Defus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...