Gjest member-101642 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Trener styrke i ca 1 time. Når jeg trener kondis er det alt i fra 1-4 timer. Da går det i sykling Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kommer an på om jeg trener alene eller med en kompis. Når jeg trener alene blir det mindre pauser og programmet går fortere, mens med med kompiser blir det mer venting og prating, så: Alene ca 1 time, og kompis mellom 1-2 timer. Da pusher vi og, er alltid en som presser den andre til å ta et sett til. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Alene: 2 timer Med kompiser: 1,5 time Pleier som regel å begynne med å sykle i en time om jeg er alene. Er jeg med kompiser pleier som regel ikke de å gidde, dog. Er også veldig glad i en lang kald dusj og god tid i badstuen etter trening Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Blir som regel 60 min nå for tiden med 6 øvelser Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Ettersom jeg prøver ett opplegg med å trene alle muskelgrupper 2 ganger i uken (bortsett fra bein og mage), blir det 2 gode timer med trening hver dag. Utenom idag. Edit. Og selvfølgelig lørdag og søndag. Endret 15. februar 2007 av MrJones89 Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Min treningsøkt består av 5min oppvarming deretter 30-40min styrke deretter 30min middels rask (80rpm) med sykling og avrunder med en 5 min utstrekking/roe ned kroppen litt.... Dette gjør jeg man-ons-fre Ellers spiser jeg så mye jeg bare klarer og makter. tar proteiner og creatine før og etter trening samt måren kveld til tider og andre dager.... Har nettopp starta nytt program som jeg har holdt på med i 2 uker. Men har trent litt før dette med svømming osv. Men de siste 2 mnd har jeg gått fra 70 til 73kg det synes jeg er bra med den raske forbrenningen jeg har! skal prøve legge meg rundt en 75/80kg og se velltrent ut er ca 184 høy så vett ikke helt om dette høres ut som en god vekt? Eller om programmet er ok med tanke på varighet. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 EkanTrike; da må du ligne veldig på meg - jeg er 1.85 og veier 74-75 kg. Mitt mål er opp mot 80 kilo, tror jeg kan klare det før sommeren. Føler ikke at jeg behøver mer enn det... Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 har fått nytt program nå, beste programmet ever. tar en time++. Lenke til kommentar
cRave Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Varmer opp i 10 min på sykkel, trener styrke i ca 2 timer og avslutter med utøying. Jeg går på idrettslinja, så jeg trener utholdenhet osv i skoletida. Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 varmer opp 10 min, 45 - 90 min styrke også løpe en 30 min på mølle! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 I dag var den 2 timer til sammen med oppvarming + styrketrenig + sykkling. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kjører Max-OT program, så øktene mine er 20-40min 5 ganger i uken. (INTENST) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kjører Max-OT program, så øktene mine er 20-40min 5 ganger i uken. (INTENST) 8031467[/snapback] Fungerer Max-OT bra? Skulle egentlig begynne på det, men var mye som ikke stemte eller var rart i programmet så jeg testet det ikke ut. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Pleier ikke gå over mye mer enn en time, bør kanskje øke på tiden? edit: Da trener jeg styrke på helsestudio. Endret 26. februar 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kjører Max-OT program, så øktene mine er 20-40min 5 ganger i uken. (INTENST) 8031467[/snapback] Fungerer Max-OT bra? Skulle egentlig begynne på det, men var mye som ikke stemte eller var rart i programmet så jeg testet det ikke ut. 8031625[/snapback] Max-OT funker ufattelig bra. Men det er utrolig viktig å følge programmet etter punkt og prikke. Her Les alt stoffet og ta det til deg. Du vil ikke angre Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Max-OT funker ufattelig bra. Men det er utrolig viktig å følge programmet etter punkt og prikke. Her Les alt stoffet og ta det til deg. Du vil ikke angre 8034522[/snapback] Har lest programmet før og synes det var VELDIG rart at jeg ikke så markløft noe sted og synes det var rart at øktene BARE var 30 min, jeg som liker å trene litt når jeg trener (sitter å gleder meg til hver treningøkt hver dag det ikke er trening) og derfor liker å trene 60 min. Hva har du merket fremgang i? Noe mer muskelmasse enn før? Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 To timer og proteinpluss Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Max-OT funker ufattelig bra. Men det er utrolig viktig å følge programmet etter punkt og prikke. Her Les alt stoffet og ta det til deg. Du vil ikke angre 8034522[/snapback] Har lest programmet før og synes det var VELDIG rart at jeg ikke så markløft noe sted og synes det var rart at øktene BARE var 30 min, jeg som liker å trene litt når jeg trener (sitter å gleder meg til hver treningøkt hver dag det ikke er trening) og derfor liker å trene 60 min. Hva har du merket fremgang i? Noe mer muskelmasse enn før? 8039774[/snapback] Gått opp til 86 fra 83 på 3 uker, noe ser på som relativt bra (Er ikke feit, har en fettprosent på 10 og er 188 høy). Det er plenty mark i programmet! Du må lese på alle ukene, programmet forandrer seg hele tiden serru. Ut i uke 3 eller 4 begynner marken. Veldig allsidig. Kjenner godt hvilke muskelgrupper jeg har trent dagen etter iallefall Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Gått opp til 86 fra 83 på 3 uker, noe ser på som relativt bra (Er ikke feit, har en fettprosent på 10 og er 188 høy). Det er plenty mark i programmet! Du må lese på alle ukene, programmet forandrer seg hele tiden serru. Ut i uke 3 eller 4 begynner marken. Veldig allsidig. Kjenner godt hvilke muskelgrupper jeg har trent dagen etter iallefall 8041027[/snapback] Så ikke det jeg Får vel teste ut programmet selv om jeg er på deff Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Syns jeg du skal gjøre... Statsa dine er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå