Gå til innhold

hvor lang er treningsøkten din?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Stretching: 30 min

Sentralstabiliserende: 30 - 60 min

Styrke: 45 - 60 min

Løping: 30 min

Roing: 15 - 45 min

Sykling: 30 - 180 min

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært medlem i TrimIT i sånn 4-5 uker nå, og alle treningene har vært ca. 1.5 time. Trener med en kamerat av meg, og vi deler på endel av øvelsene/apparatene.

Trener vi om morgenen (tirsdag og fredag), så blir det max en time (håpe på ca 65 minutter i morgen, om jeg KLARER å stå opp). Grunnet så liten økt, er at jeg må rekke bussen for å komme meg på jobb.

Trimit åpner kl 06 på tirsdager og fredager, og er man tidlig, så har man stort sett studioet for seg selv. Det er digg. Ellers åpner de 07, og bussen min går 0745, så jeg ser lite vits å i trene før jobb på de dagene.

Så i en perfekt verden så hadde treningene mine vært mandag ettermiddag/kveld, tirsdag morgen, onsdag ettermidag/kveld, torsdag fri, fredag morgen. Men jeg har ikke hatt en full uke med trening siden jeg begynte der, så dette er å håpe for mye. Spesielt nå.

Svaret på spørsmålet er uansett: 1.5 time :)

Lenke til kommentar
En "bygge" økt for meg varer ca 45 min. En stryke økt kommer ligger rundt 90 min.

7490072[/snapback]

Forskjellen ligger i?

7497299[/snapback]

Man har gjerne lengre pauser når man skal trene styrke og færre reps. Personlig synes jeg en 40 minutters byggeøkt blir i minste laget. Med mindre man trener veldig mange ganger i uka da.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...