Gå til innhold

Politisk "stemmeundersøkelse" om ungdom over 18

Spørsmål for deg mellom 18 og 21  

43 stemmer

1. 1. Spørsmål for deg mellom 18 og 21

• - Var du gammel nok til å stemme ved forige stortingsvalg og stemte?
      21
    • Du var ikke gammel nok til å stemme ved forrige stortingsvalg, men med neste er du! Kommer du til å stemme?
      16
    • - Du stemte ikke / stemmer ikke, stemte / men kommer ikke til å stemme neste gang.
      6

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og en klassekamerat har fått i skoleprojekt og lage en undersøkelse om hvor mange ungdom mellom 18 - 21 som bruker stemmeretten sin på stortingsvalg.

Vi har også et par spørsmål til deg i den nevnte aldersgruppen;

- Var du gammel nok til å stemme ved forige stortingsvalg? I så fall, stemte du?

- Du var ikke gammel nok til å stemme ved forrige stortingsvalg, men med neste er du! Kommer du til å stemme?

- Du stemte ikke / stemmer ikke, stemte / men kommer ikke til å stemme neste gang.

- Hvis du ikke stemte, kan du gi en kort og grei begrunnelse på hvorfor?

- Hadde vært fint om du kunne oppgidt om du er gutt eller jente?

[Her skulle det vært poll, hvis jeg hadde vist hvordan jeg kunne fått lagt til en:)]

Takk for svar :)

Endret av Klekkus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg og en klassekamerat har fått i skoleprojekt og lage en undersøkelse om hvor mange ungdom mellom 18 - 21 som bruker stemmeretten sin på stortingsvalg.

Vi har også et par spørsmål til deg i den nevnte aldersgruppen;

- Var du gammel nok til å stemme ved forige stortingsvalg? I så fall, stemte du?

- Du var ikke gammel nok til å stemme ved forrige stortingsvalg, men med neste er du! Kommer du til å stemme?

- Du stemte ikke / stemmer ikke, stemte / men kommer ikke til å stemme neste gang.

- Hvis du ikke stemte, kan du gi en kort og grei begrunnelse på hvorfor?

- Hadde vært fint om du kunne oppgidt om du er gutt eller jente?

[Her skulle det vært poll, hvis jeg hadde vist hvordan jeg kunne fått lagt til en:)]

Takk for svar :)

7349278[/snapback]

- Jeg var gammel nok og stemte.

- Jeg kommer til å stemme neste gang også.

- Gutt!

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar :) Håper på enda flere. Takk til moderator for poll:) Mye bedre med hyggelige forum brukere enn og gå i byen og irritere folk som ikke er interessert fra før av, slitsom, mens dette var bra. Takk til alle som er så hyggelige og tar seg bryet med og svare. :)

Endret av Klekkus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...