IBroWz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Hei, jeg har hørt litt av hvert om denne HP'en, (fikk høre om den her på forumet faktisk), og tenkte på å kjøpe den, helt inntil en del kamerater ropte nei, nei fyfy. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=72715# jeg synes den ser veldig fin ut på papiret, men en del folk har fortalt meg at den har "plastic-fantastic" feel, dårlig batteri, og ikke kommer til å klare en del nyere spill, selv ikke på minimum. Mitt spørsmål til dere blir da: klarer denne pc'en photoshop, 3dsmax, nyere spill på min/med innstillinger etc? hvordan er batt. tida, og er den godt bygd, eller har den plastic-følelse hengende over seg? hvordan er kvaliteten? er den stillegående?kommer jeg til å kunne bruke den ute, eller er den for glossy/bright og reflekterer for mye lys? På forhånd, takk for all hjelp, alle svar og tips Endret 24. november 2006 av IBroWz Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Veldig bra maskin som kjører alle spill i god kvalitet... Heller ikke noe plastik fantastik, den er faktisk en av de bedre byggede maskinene jeg har vært bort i og det er mange Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Joda ser go ut den og du kan nok drive nyere spill på lave innstllinger. "en kammerat av meg har en som ligner veldig, samme grafikkort + relativt like specs. Han spiller daglig WoW og den drev vel F.E.A.R. Da riktig nok med lavere innstillinger. Endret 24. november 2006 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Joda ser go ut den og du kan nok drive nyere spill på lave innstllinger. "en kammerat av meg har en som ligner veldig, samme grafikkort + relativt like specs. Han spiller daglig WoW og den drev vel F.E.A.R. Da riktig nok med lavere innstillinger. 7349390[/snapback] Lavere instillinger?`Du kan i hvertfall spille det meste På medium! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Joda ser go ut den og du kan nok drive nyere spill på lave innstllinger. "en kammerat av meg har en som ligner veldig, samme grafikkort + relativt like specs. Han spiller daglig WoW og den drev vel F.E.A.R. Da riktig nok med lavere innstillinger. 7349390[/snapback] Lavere instillinger?`Du kan i hvertfall spille det meste På medium! 7350626[/snapback] Ja her kjøres Fear i medium og god oppløsning Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 "Lavere ikke direkte lave... " Var ikke voldsomt imponert over grafikken på F.E.A.R på hans maskin, men den dugde. Mulig han ikke hadde vridd og vendt på innstillingene nok for å få det absolut beste resultatet og, men men. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg vet ikke åssen den modellen der er men jeg kjøpte meg en hp for 1 uke siden idag og jeg var såpass misfornøyd at jeg benyttet angreretten min.det var 3 avgjørende ting og det var: ir porten var defekt ved ankomst og hp ville ta den inn og reparere den,noe jeg syns er horribelt så lenge det er ett helt nytt produkt.jeg ville da heller hatt en ny pc..også var det altfor lavt volum på høyttalerene og for mye viftestøy.det gjaldt en dv6185eu..så aldri mer hp for min del da jeg har hørt en del negativt om de fra andre i tillegg. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Du kan ikke sammenligne en dv6185eu med dette produkte det er to verdner... Endret 24. november 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
IBroWz Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 hmmm...jaaa..jeg v a r veldig for denne laptopen...men leste nettopp gjennom den enormt lange hp-tråden her om dv9005, og mista litt smaken på hp..men er denne såpass mye bedre at jeg ikke burde la den andre tråden ha innflytelse på meg og valget? evt noen andre tilsvarende modeller noen kan anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå