chrstein Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Sitter vel 50/50 på mac/windows og bruker MS messenger på begge. På macen kan jeg logge meg på med 2 brukerkontoer samtidig, både personlig- og jobbkonto. På jobb bruker jeg windows versjonen med kun 1 pålogging av gangen og det er jo her jeg absolutt skulle hatt den muligheten jeg har på macversjonen. Så slipper jeg å legge kunder og medarbeidere til min private kontaktliste. Noen som vet om en tweak ellerno til MS msgr for Win som gir denne muligheten?! Hadde blitt veldig glad i såfall! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Går ann å kjøre Windows Messenger og MSN Messenger 7,0 samtidig. Men vet ikke om MSN Messenger 7,0 kan kjøres sammen med Windows Live Messenger. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Messenger Plus! har denne funksjonen: http://www.msgpluslive.net/ Kalles "Polygamy" på "fagspråket", så hvis du synes Plus! blir litt for mye, kan du google det og finne noe annet som passer. Det er en god del forskjellige patcher ol. der ute med denne funksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå