Quattro7 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Hei. Hva er koden hvis jeg vil at siden skal printes automatisk, eller hvor kan jeg finne den? Jeg har googlet mye, men finner ingenting. Endret 24. november 2006 av Quattro7 Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er vel ikke webutvikleren sin oppgave å bestemme når brukeren skal printe siden? Det klarer da brukeren fint selv med 2-3 klikk. Ellers lar deg seg gjøre med javascript å åpne utskriftsvinduet hos brukeren, men som sagt bør du heller la brukeren styre det selv... Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Det er ikke brukeren som skal bruke det, det er til en administrator. Jeg vet at jeg kan bruke javascript til dette, jeg spurte faktisk etter koden, eller link til der jeg kan finne den. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 En "administrator" er da også en bruker!? Uansett: http://developer.mozilla.org/en/docs/DOM:window Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 (endret) <script type="text/javascript"> window.print(); </script> funker ikke. Endret 24. november 2006 av Quattro7 Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Noe jeg glemte å se, jeg vil ikke at den skal printe, men at print boksen kommer opp. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Trykk <a href="javascript:window.print();">her</a> for å printe. Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Den skriver ikke ut automatisk?!.. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Såklart den ikke skrives rett ut! Hvordan i all verden skulle det blitt? Alle som går inn på en ondsinnet side for x antall eksemplarer skrevet ut! Har sagt fra starten at printing er opp til brukeren, ikke prøv å overstyr det, folk vet hvor printknappen til nettleseren er. Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Såklart den ikke skrives rett ut! Hvordan i all verden skulle det blitt? Alle som går inn på en ondsinnet side for x antall eksemplarer skrevet ut! Har sagt fra starten at printing er opp til brukeren, ikke prøv å overstyr det, folk vet hvor printknappen til nettleseren er. 7350730[/snapback] Jeg har ikke spurt om det. Hva jeg skal bruke koden til har vel du ikke noe med? Jeg var redd dere oppfattet det feil, fordi det sikkert går å skrive ut sider automatisk uten at brukeren gjør noe selv. Endret 24. november 2006 av Quattro7 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Trykk <a href="javascript:window.print();">her</a> for å printe. 7350054[/snapback] Er det mulig at å sette så denne kun printer ut divisjonen "main3"? Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Såklart den ikke skrives rett ut! Hvordan i all verden skulle det blitt? Alle som går inn på en ondsinnet side for x antall eksemplarer skrevet ut! Har sagt fra starten at printing er opp til brukeren, ikke prøv å overstyr det, folk vet hvor printknappen til nettleseren er. 7350730[/snapback] Jeg har ikke spurt om det. Hva jeg skal bruke koden til har vel du ikke noe med? Jeg var redd dere oppfattet det feil, fordi det sikkert går å skrive ut sider automatisk uten at brukeren gjør noe selv. 7350769[/snapback] Du spør om hjelp til å lage en "auto-print" løsing og jeg sier bare at uansett så er det en dårlig ide og det vil ikke virke uansett. Jeg var redd dere oppfattet det feil, fordi det sikkert går å skrive ut sider automatisk uten at brukeren gjør noe selv. 7350769[/snapback] ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå