Gå til innhold

Hvilke spillfigurer synes du fortjener grisebank?

Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle disse jævlene.

*bilde fra N64-spillet Goldeneye*

7350475[/snapback]

Du tar feil. Den som fortjener bank fra GoldenEye er:

natalya.jpg

Er det bare jeg som døde en milliard ganger på Control-brettet mens jeg ventet på at hun skulle hacke seg ferdig? Skaff deg skills, bitch!

:mad:

EDIT: Hun fortjener også ekstra bitchslap for at hun klikker på deg hvis du dreper retarden Boris.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

De skumle hundelignende sakene fra Half Life 1. Frustrerende vesen. Sjørøverene fra aller første Ports of Call. Stikker av med lasten hver gang jeg skal til Karachi.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Du tar feil. Den som fortjener bank fra GoldenEye er:

Er det bare jeg som døde en milliard ganger på Control-brettet mens jeg ventet på at hun skulle hacke seg ferdig? Skaff deg skills, bitch!

:mad:

EDIT: Hun fortjener også ekstra bitchslap for at hun klikker på deg hvis du dreper retarden Boris.

7350754[/snapback]

Hun er til tider slitsom, ja. :wee:

Xena også. :p

Lenke til kommentar
Som mange andre:

Natalia fra Golden Eye 64. Gjorde banen 'Control' til en av de verste, om ikke hun døde, ble maskinen hennes skutt istykker.

Hvem sa at Bond var egoistisk?

7354920[/snapback]

Tror faktisk ikke jeg noen gang klarte den banen jeg :cry: men husker den store iritasjonen hver gang hun døde eller maskinen ble ødelagt.

Ugla i Zelda husker jeg også, men den sier jo nyttige ting det er greit å få med seg :ermm:

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
seymour.jpg

Seymour fra Final Fantasy X. En av de spillfigurene som har plaget meg mest, og han dør jo aldri heller. Jeg husker ikke hvor mange ganger du må drepe han, men det er mange...

Endret av kakk
Lenke til kommentar
Som mange andre:

Natalia fra Golden Eye 64. Gjorde banen 'Control' til en av de verste, om ikke hun døde, ble maskinen hennes skutt istykker.

Hvem sa at Bond var egoistisk?

7354920[/snapback]

Tror faktisk ikke jeg noen gang klarte den banen jeg :cry: men husker den store iritasjonen hver gang hun døde eller maskinen ble ødelagt.

7354972[/snapback]

Husker første gang jeg overlevde hacking-sekvensen. Da skal man inn i heisen for å bli ferdig med brettet. Ble skutt i ryggen og døde EN CENTIMETER før jeg var inne i heisen. Sluttet å spille i en uke etter det, men greide jo brettet til slutt. Men hat var det ja.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

- Det beistet som kom og spiste deg i ski.exe :mad:

- Søsteren til Crash Bandicoot

- MoneyBags i Spyro

- den gale vitenskapsmannen i Day Of The Tentacle (husker ikke hva han het)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...