Gå til innhold

Hvilke spillfigurer synes du fortjener grisebank?

Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Flere spillfigurer fortjener grjsebank (eller buksevann), enten man like spillet eller ikke. Hvilke synes du at fortjener skambank? (Begrunn hvorfor.)

Min liste:

1. Bikkja fra Duckhunt (1984)

Jeg liker Duckhunt godt, men hver gang den bikkja lo av meg, fikk jeg lyst til å knekke nakken på den.

2. Cedric fra King's Quest V (1990)

Irriterende ugle som aldri holder kjeft.

3. Gary fra Larry Laffer 6 (1993)

Nok en plagsom idiot.

4. Den rosa greia som ligner på en maursluker fra Heart of Darkness (1998)

Wannabe superskurk.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg synes at mr Breen fra Half Life 2 burde fått seg noe skikkelig grisebank :) du kjemper mot ham i evigheter, og dør sikkert et par ganger iløpet av spillet, men så slutter det uten at du får gjort noen slutt på hr Breen.

så han burde fått noe SKIKKELIG grisebank den springende pingla^^,

NO! NO! DR FREEMAN, YOU DON'T KNOW WHAT YOU'R THROWING AWAY!

btw: Breen, Wallace Breen.

post-114687-1164371542_thumb.jpg

Endret av lifeh8tr
Lenke til kommentar
Den jævla ugla i Zelda the ocarina of time. Den sa masse du ikke kunne trykke bort og mens du desperat preøver og trykke A knappen får og få gå videre så må du høre alt igjen ppå grunn av at jævlene har satt Lisen Again knappen som første anternativ. Jeg har hat lyst til og kvele den ugla mer en 1 gang

7349646[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig! :mad:

Lenke til kommentar

haha det er jo bare goood tid til å springe å hente noe godt å drikke, men jaah :) kunne ikke vært mere enig den ugla kan vere ganske mere en plagsom :) hehe :) de der små barna (spøkelsene :S ) i PRAY er jo også bra plagsome, siden de kommer bare flere og flere og vil aldri gå vekk, så da var det bare rett opp me leech gunnen :)

Lenke til kommentar
Den jævla ugla i Zelda the ocarina of time. Den sa masse du ikke kunne trykke bort og mens du desperat preøver og trykke A knappen får og få gå videre så må du høre alt igjen ppå grunn av at jævlene har satt Lisen Again knappen som første anternativ. Jeg har hat lyst til og kvele den ugla mer en 1 gang

7349646[/snapback]

Hehe. Det var tider det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...