HTL Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Grunnet en irriterende feil på mitt nye 590SLI hovedkort (De knatrer i 3d-modus) skal jeg reklamere på det. Frem til jeg får et nytt tenker jeg å sette inn et med Intel 965 chip. Da lurer jeg på følgende. Før når jeg har byttet hovedkort tidligere har jeg alltid installert windows XP på nytt. Trenger jeg det, eller holder det med at jeg avinstallerer alle drivere og så bytter hovedkort? Takker får alle kloke råd Lenke til kommentar
web76 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Grunnet en irriterende feil på mitt nye 590SLI hovedkort (De knatrer i 3d-modus) skal jeg reklamere på det. Frem til jeg får et nytt tenker jeg å sette inn et med Intel 965 chip. Da lurer jeg på følgende. Før når jeg har byttet hovedkort tidligere har jeg alltid installert windows XP på nytt. Trenger jeg det, eller holder det med at jeg avinstallerer alle drivere og så bytter hovedkort? Takker får alle kloke råd 7349007[/snapback] Det beste med tanke på oppstartstid og stabilitet er selvsagt å formatere, spesielt med tanke på at det er to forskjellige chipsett du bytter mellom.... når det er sagt vil du mest trolig få opp XP i relativt fin form når alle drivere blir innstallert igjen, men man er aldri helt sikker på om innstallasjonenble "ren" nok.... Endret 24. november 2006 av web76 Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det finnes metoder på nettet, men er husker ikke helt hvor jeg fant det. Mener å huske at NGOHQ hadde en oppskrift. Men det lønner seg å ta backup, for gjør du ikke alt skikkelig, kan du risikere å få en dårlig XP-installasjon så du må formatere for det. Kanskje det funker bedre for deg enn for meg? Lenke til kommentar
HTL Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Fikk lyst å skjekke opp den oppskriften. Finnes det en link ? Får vel ta en backførst før jeg prøver. Begynner faktisk å bli veldig lei av å installere XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå