jOOONAS Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Heisann, Jeg har laget et simpelt news script i php/mysql nå, fungerer fint men problemet mitt er da. Når jeg skal skrive inn news og trykker "enter" for å lage linje skifte vises det i textboksen men ikke på selve siden etter jeg har postet den. Så jeg lurte da på om det var mulig å lage en simpel replace kode for å endre det? tar gjerne imot eksempel på hvordan jeg kan fikse dette problemet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) prøv $tekst_som_skal_skrives_ut = nl2br($tekst_som_skrives_ut); den bytter ut "\n" med "<br />" nl2br() Endret 24. november 2006 av Slettet+142 Lenke til kommentar
jOOONAS Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 prøv $tekst_som_skal_skrives_ut = nl2br($tekst_som_skrives_ut); den bytter ut "\n" med "<br />" nl2br() 7349073[/snapback] det funka det thanks Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 prøv $tekst_som_skal_skrives_ut = nl2br($tekst_som_skrives_ut); den bytter ut "\n" med "<br />" nl2br() 7349073[/snapback] For å prike litt så bytter den ikke ut \n med <br />, den setter inn <br /> før \n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå