Nervetattoo Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 24. november 2006 er dagen forumbrukeren "cun" har sett frem til, for i dag lanseres hans spillefilm Emesis. Les intervju med han her og last ned filmen fra Kulturo. Les mer Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Gratulerer cun. Way to go. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Herlig Grattis, Cun. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Gratulerer! Den blir nattens underholdning. Gleder meg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Fikk nedlastingslink av Vegard natt til Onsdag (eller noe slik), så jeg så den tidligere denne uken. Det er god nattunderholdning Tomat-Ulf. Gratulerer, Vegard! Endret 24. november 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Dette har nok mange forumbrukere ventet LENGE på. Nå er forventningene mine på en måte litt lave (det er jo tross alt en amatørfilm - uten at det trenger å være noe negativt), men samtidig er de jo også skyhøye (vi har jo ventet lenge, og vi har fått mye materiale servert i fanget underveis, som holdt stemningen på topp). Jeg skjønner forresten helt hva du mener med snøblindheten. Jeg har jo selvsagt ikke kommet en tøddel av så langt som du har, men vi lager da noen filmer i media-klassen min også. Det er vanskelig å kritisere sin egen film, spesielt akkurat når den er ferdig. Om man ikke er fornøyd med sluttproduktet med en gang det er gitt ut, har man ikke vært noen god filmskaper (man skal da faktisk bli helt ferdig med filmen før den gis ut). Senere, når man har fått laget noen flere filmer, ser man lettere idiotiske ting man har foretatt seg i de tidligere prosjektene. Uansett, jeg må få gratulere deg så mye. Håper rikhet og berømmelse er på vei mot deg i løpet av en nær framtid. Endret 24. november 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Takk alle sammen! Hr. Jenssen, det viktigste er at man klarer å se sine egne feil i etterkant, for så å gjøre det bedre i neste film Var en artig opplevelse å lage filmen og jeg gleder meg til evt masse ris og ros framover ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg