Odie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Get skal ha 1000 kr pr kontakt de legger opp. Dette er en jobb jeg fint kan klare selv. Er det noen som vet lovligheten av å tukle med kabel tv installert fra Get, leste igjennom betingelsene og jeg fant ingenting om det. Eller er dette en jobb jeg bør la en montør gjøre? Tenker da på kanskje en montør vil sjekke tv signalet og eventuelt justere ting i sentralen for optimalt signal. Har idag helt fint analogt signal Over til mitt egentlige spørsmål Jeg har idag en tv kontakt i stuen, denne skal flyttes ca 6 meter. I tillegg ønsker jeg en kontakt i soverommet hvor jeg vil at kabelmodemet skal stå sammen med den trådløse routeren. Jeg tenkte da å montere en forgreining der antennekontakten er idag. Derfra monterer jeg en kabel til soverommet (ca 5 meter) og en kabel til hvor den nye antennekontakten skal stå (ca 6 meter). Begge antennekontaktene må da termineres med sluttmotstand antar jeg. Er litt usikker på valg av kabel, er denne fra Clas Ohlson god nok? Er det noe annet jeg bør tenke på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå