isiac Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg kan jo gi dere et lite tips om hvor mye det har å si at nettstedet er raskt. Jeg er for øyeblikket i utlandet med veldig dårlig linje sett med norske øyne, og skal ha hardware i posten til jeg er hjemme. Selv om jeg benytter Netshop ofte, så velger jeg nå å handle andre steder fordi det rett og slett tar altfor lang tid for meg å bestille hos Netshop. Når det er et par webbutikker som jeg likestiller og har bare positive erfaringer, så velger jeg denne gangen det stedet der det er enklest å bestille. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 At store websider ikke w3 validerer er jo ikke akkurat direkte uvanlig? Bare prøv forskjellige nettbutikker og aviser. De færreste av dem gjør det, og det er nok neppe de som har betalt 100 000kr for at et eksternt designfirma skal lage siden i dreamweaver. edit: 620 feil på VG mot NetShops 200? Men 200 er i meste laget, spesielt når 40 av dem er alt="" feil på bildene. Den er påkrevd for at folk skal kunne skru av bildene og fremdeles forstå websiden (Ikke det at jeg gjør sånt). Det bør fikses! 7354933[/snapback] At andre gjør en dårlig jobb er ikke noe argument for at da "er det ikke så nøye". Det vitner om manglende proffesjonalitet og kvalitetssikring. Særlig for brukere som navigerer med andre verktøy enn mus/tastatur og ved hjelp av skjermvisning, er feil og manglende validering helt ødeleggende for tilgang til sidene. Det blir som om du i fullt alvor sier at "Vi ønsker ikke at blinde skal handle hos oss så vi nekter de med hvit stokk å komme inn i butikken". Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg synes dere kunne godt hatt en felles database for brukerne mellom Netshop og Netshop Oslo. Slik det er nå så må brukerne lage to forskjellige registreringen på hvert av disse nettstedene. Synes det er unødvendig. Elprice har f.eks. en stor database med kunderegistreringer så man ikke trenger å oppgi personalia mer en en gang Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg synes dere kunne godt hatt en felles database for brukerne mellom Netshop og Netshop Oslo. Slik det er nå så må brukerne lage to forskjellige registreringen på hvert av disse nettstedene. Synes det er unødvendig. Elprice har f.eks. en stor database med kunderegistreringer så man ikke trenger å oppgi personalia mer en en gang 7361344[/snapback] Enig egentlig synes jeg at Netshop oslo sin side er bra, mangler bare en så "husk handle liste" eller noe sånn at du kan lagre handlelister for fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå