Gå til innhold

Netshop endrer funksjonaliteten


Anbefalte innlegg

Hei Alle forumbrukere. Vi har endret litt på siden vår og håper på litt innspill fra proffe brukere. Og hvem er vel mer proffe en dere som er her :)

 

Vi har nå lagt kategoriknappene på toppen slik at kunden lettere kan finne frem (håper vi).

 

Vi er innmari glade i innspill på Netshop så kom gjerne med tilbakemeldinger. Positive ting er flott og hyggelig, men mest de negative tingene vi er ute etter.

 

Vi har en liste over forbedringsforslag fra før og har brukt noen av de. Ikke alle vi var enige i eller var mulig rent praktisk.

 

Vår web er utviklet av eksternt firma og derfor er ikke alt mulig.

 

Edit: Leif was here

Endret av lasso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppsettet i seg selv var bra, synes jeg, men selve grafikken på de nye knappene var dårlig. De er alt for enkelt laget til og ser ut som noe fra en studentnettside fra 2001 (basert på egne erfaringer), og det gjelder spesielt knappene på høyre side, da jeg virkelig syns de er alt for store.. Grafikken generelt ser litt amatørmessig ut, og har dere spurt Fox om lov til å bruke Simpsons-figurer i markedsføringen?

Endret av _oDIn_
Lenke til kommentar
Ser ut til å funke fint i Opera. En klar forbedring.

 

Nå bør dere kanskje se litt nærmere på kundebehandlingen. Det har kommet en del urovekkende tråder her i det siste.  :ermm:

7349083[/snapback]

 

 

Ja, du er ikke alene om å mene det. Jeg begynner faktisk å bli litt irritert over denne behandlingen siden de skylder meg 20k

Lenke til kommentar

Jeg ville satt opp følgende prio på endringer hos dere:

 

1. Hastighet

2. Hastighet

3. Hastighet

4. Annet

 

Under annet: Legg 'Nyheter' som egen klassifisering på linje med andre undergrupper og sørg for at den viser ALLE nye artikler, ikke filtrer det.

Eksempel: skjermkort: 8800 GTS er nyhet men ikke 8800 GTX??

Inntil dere har fjernet tregheten ville jeg også valgt å hoppe direkte til mest relevante undergruppe der dette var klart, ikke default til nyheter. Kan sees hvis dere logger bruksmønster/trafikk. Hvis f.eks 75% eller mer av all trafikk går til EN undergruppe, default dit. Skjermkort kan igjen brukes som eksempel, er vel trygt å anta at de fleste ønsker se etter PCIE idag?

 

Brukervennlighet handler i stor grad om å spare bruker for muse/tasteklikk, dette er spesielt viktig på en site som er så treg som deres.

 

Rydd opp i inkonsistens i undergrupper.

I skjermkort, PCIE kan man kun velge på produsent, ikke på grafikkprosessor / bruksområde e.l., i Mus / Tastatur kan man velge på funksjonalitetsområde men ikke på produsent etc...

 

Og sett opp en standard for designet deres hva gjelder bruk av fonter (type og størrelse ++ ) og knapper, det gir et mer profesjonelt og ryddig inntrykk.

 

Dere ba om kritikk! ;)

Endret av Rambler
Lenke til kommentar
Flere som ikke får noe navn på fanen ved opera? (vet ikke hva dette egentlig heter)

Rettelse: Netshop logoen er der, men den er veldig liten.

Håper det var forståelig....

(hvis noen kan fortelle meg hva det heter, så skal jeg rette innlegget)

7349333[/snapback]

Funker fint i Opera 9.02. Står Netshop.no bla bla..

 

Ellers enig med foregående poster at hastigheten kunne vært bedre. Dagens nettkunder er kravstore og utålmodige, da nytter det ikke å ha en treig nettside.

Lenke til kommentar

Dette kunne jeg ønske meg på Netshop.no.

 

1. Handle liste!!! er så kjipt og måtte legge alt i handlekurven engang til pga diverse problemer. (Netshop siden henger)

 

2. Full width side med større bilder, Bredbånd er jo på fullfart inn uansett.

 

3. Egen ukens tilbud for typiske pc bygge deler som f.eks Minne, hd, skjermkort, cpu osv. (Dette er ren ønske tenkning :p )

 

Ellers så kan jeg si at jeg har lagt igjen store summer hos netshop fordi jeg alltid har fått bra med service der.

Lenke til kommentar

Dere kan endre på den 1-3 dager(fjernlager) den funker dårlig å gir falske forhåpninger :p

Enten skriv "ikke på lager"/"ikke inne for øyeblikket" eller "1-3 dager"(når dere er sikre på at det er maks 3 dager til en ting kommer) eller skriv "3-9 dager"(hvis dere regner med at det tar maks 9 dager) osv. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...