danilovic Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Dårlig smak på cola om dagen! - Drikk om natta. 7388724[/snapback] Eller morningen, LOL! Daniel Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jammen dere! Dette MÅ forskes på. Skal begynne alerede på fredagen. Skal være "klean" for tyggis og andre sterke saker ca 2-3 timer før testinga. Jeg skal kjøpe en cola, vurdere smak, utsende på væsken, kullsyre. Og ikke minst embalasjen. Andre ting? Jeg skal lage et inlegg der jeg poster ressultatene. kanskje en Video på youtube også. Noen av dere som vet hvor man kan få vite hvilken fabrikk som lagde colaen? Vi lærte på MAC i Tromsø at disse strekene under betydde hvor colaen var laget. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Blitt veldig dårlig Drikker julebrus istedenfor nå 7351920[/snapback] Julebrus (røde typen) Sparker rumpen til Cola anytime!! 7352643[/snapback] Er det ikke grunna av at julberusen (rød) alltid har mye mer kullsyre i seg? Jeg elsker kullsyren i Julebrusen, men smaken har forandret seg. Aner ikke hva, kanskje de har skifta oppskrift? Eller at det finnes mange forskjellige produsenter? Jeg røyker ikke eller snuser. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 De strekene under betyr hvor mange ganger den har blitt panta. Er kun på plastflasker, og de kan brukes om igjen mellom 20-30 ganger før de kastes for godt. Ikke drikk eller spis noe som helst. Da er det deilig. Og den må være kald. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg værer en noe samme skjebne for Cola Zero. 7389939[/snapback] Vil bare advare om at Cola Zero inneholder noe stoffer som er skadelig for syn og lever. Jeg har ikke så peil, men Articfare vet bedre enn meg. Røyking dreper... sier:du, hvilke stoffer var det i cola zero som er skadelige? Kristoffer sier: aspertam Kristoffer sier: aspartam Røyking dreper... sier: skadelig mot syn og lever? Kristoffer sier: jepp Kristoffer sier: why? Røyking dreper... sier: k Røyking dreper... sier: er en tråd om det på forumet Kristoffer sier: ok Røyking dreper... sier: eller om cola generelt Kristoffer sier: give me the link Røyking dreper... sier: k Kristoffer sier: Røyking dreper... sier: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=669881 Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ja, aspertam frigjør metanolen som er i kroppen til å løpe rundt i kroppen. Som dere vet er metanol skadelig for både synet og leveren og med et stort og lenge inntak av coca cola zero og light gjør at du vil svekke synet og leveren. Noen har nesten blitt blind av det. BTW. Coca Cola tar vannet fra fattige land og de som nesten ikke har vann, som f.eks i afrika, siden det er billigere. Tenk på det, dere drikker en væske som hjelper Bush og hans medhjelpere, vann som egentlig skulle ha gått til folk i østen og afrika, men kanskje døde på grunn av det glasset du tok. Sukkeret som er i cola'en gjør deg feit og de som har samlet inn sukkeret, altså de som bruker mange dager i uken, uten mat, mens de jobber hele dagen (med det de får av arbeidsgiveren må de bruke til å kjøpe ny mat som går tilbake til han) og de får ikke lage sin egen mat, mm. Det jeg vil si er at cola er et produkt som gjør et helvette verden over og for deg. De eneste som tjener på det er Coca Cola. Og det værste er at det er lovlig! Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Noen som husker 7-UP bringebær? Fåes den enda; jeg har ikke sett den på åresvis... den var god synes nå jeg da. Ellers så synes jeg både Cola Light og Zero smaker dårligt, ikke fordi det mangler sukker, men fordi man kjenner den beske ettersmaken av det kunstige søtningsmiddelet man har brukt. Den eneste som skjuler dette noenlunde bra er Pepsi Max Lemon hvor sitronsmaken dekker opp for søtningsmiddelet. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Hva hvis et lite selskap hadde solgt den samme drikken? Akkurat det driter jeg i. Jeg drikker det fordi det er godt, de andre colaene smaker bare dritt uansett. Endret 30. november 2006 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ja, aspertam frigjør metanolen som er i kroppen til å løpe rundt i kroppen. Som dere vet er metanol skadelig for både synet og leveren og med et stort og lenge inntak av coca cola zero og light gjør at du vil svekke synet og leveren. Noen har nesten blitt blind av det. BTW. Coca Cola tar vannet fra fattige land og de som nesten ikke har vann, som f.eks i afrika, siden det er billigere. Tenk på det, dere drikker en væske som hjelper Bush og hans medhjelpere, vann som egentlig skulle ha gått til folk i østen og afrika, men kanskje døde på grunn av det glasset du tok. Sukkeret som er i cola'en gjør deg feit og de som har samlet inn sukkeret, altså de som bruker mange dager i uken, uten mat, mens de jobber hele dagen (med det de får av arbeidsgiveren må de bruke til å kjøpe ny mat som går tilbake til han) og de får ikke lage sin egen mat, mm. Det jeg vil si er at cola er et produkt som gjør et helvette verden over og for deg. De eneste som tjener på det er Coca Cola. Og det værste er at det er lovlig! 7393780[/snapback] Hørte at ColaCompaniet tok vann fra fattige bønder i India/Pakistan og brukte det til sine Cola produkter. Herregud, jeg hater de. Foressten så var det til denne drikken BonnAqua som de brukte vannet til. Jeg unngår og drikke bonnaqua. Ellers all vann på flasker. Ikke noe vits og kjøpe vann på flasker. IDIOTISK og kjøpe vann på flasker. Bortkastet vann. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Gå over på Grans sin julebrus, en sikker vinner. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Gå over på Grans sin julebrus, en sikker vinner. 7417477[/snapback] Nope. Cola er Cola og Cola er best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Vil bare sett ett stort spørsmåltegn til utsagnene ovenfor, angående vann tatt fra fattige land, og medfølgende "mord av lokalbefolkningen"! Trodde nemlig det var slik at Coca Cola sender ut konsentrat, og at i vårt tilfelle Coca Cola Drikker AS(lørenskog) blander dette ut og tapper i flasker. Det er pga dette at cola ikke smaker likt i alle land. Noen steder klores vannet, og dermed smaker colaen klor i slike tilfeller. (for eksempel i spania..) Norsk Cola skal visst være en av de beste. Dette har jeg ikke sikre kilder på, men høres veldig "venstrevridd populært å hate USA i disse dager" ut når folk går ut med utsagn som følgende: "Tenk på det, dere drikker en væske som hjelper Bush og hans medhjelpere, vann som egentlig skulle ha gått til folk i østen og afrika, men kanskje døde på grunn av det glasset du tok." (Articfare) Lenke til kommentar
homer1990 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er det bare meg som synes boks cola ikke er så god som glass å plast? til posten: har ikke merket noe til colaen i det siste, syns den er ypperlig. Utenom den i kantina på skolen vår.. er alltid litt varm å lite kullsyre osv... jævla kantine damer Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Synes Cola'en i f.eks. Spania smaker mye bedre enn i Norge. Men det har nok mye med varmen å gjøre og det å ta seg en kald flaske Cola. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kunne ikke vært mer enig i at cola skal nytes iskald når det er varmt ute har gått 3 mnd uten no særlig cola nå. kan telle antall liter på 1 hånd tror jeg, stort for en tidligere coca coliker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå