Pilot_ Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har erfaring av at flasker som ser gamle ut og oppskrapa, har en slik smak som du beskriver. Nyere og penere flasker har mye bedre smak. Anyone? 7348888[/snapback] Pantede plastflasker brukes et par ganger før de smeltes om, og da er det enkelte som ser litt harvet ut mot slutten. Innholdet er det samme. 7349037[/snapback] Ja, men noen flasker er helt ekstremt oppskrapet (!) og jeg har en teori om at det kan forvandle smaken litt. Har vært innom samme butikken med et par timer mellomrom og prøvd å kjøpe en av disse, for så og ha kjøpt en helt clean senere. Kan være tilfeldigheter da. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hadde jeg fått en cola som hadde smakt mugg hadde jeg slengt meg på neste buss til coca-cola fakbrikken på lørenskog for å klage direkte 7348988[/snapback] Stakk tilbake etter jobb og fikk en ny en, ikke at den var så mye bedre. Tror hele statoil var mugginifsert. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ofte er den veldig god ja, men får de ikke i 1,5 liters vel? 7349069[/snapback] Nei ikke nå lengre, fikk det før, på det gode 80-tallet, eller så var det 1 liters flasker, husker ikke helt. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Edit: --- steike 3 stk som skreiv samtidlig og alle kom før meg ---- Endret 24. november 2006 av vargaz Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Men trådstarter, det var ikke zero du drakk?? hehe ps: hva syns dere om den (off topic) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Zero smaker dritt! Æss! Pluss at jeg har en betennelse i spiserøret da, så vis jeg drikker for mye av den så er det noen av stoffene som etser på spiserøret og jeg kan dø... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Men trådstarter, det var ikke zero du drakk?? hehe ps: hva syns dere om den (off topic) 7349087[/snapback] NEI det er nekt. Men det smakte som en blanding av Pepsi og Zero + mugg. Og jeg syntes Zero er akkurat det samma som Cola Light, bare forskjellig navn. Edit: hehe lol Den store P Endret 24. november 2006 av Deemer Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Men trådstarter, det var ikke zero du drakk?? hehe ps: hva syns dere om den (off topic) 7349087[/snapback] NEI det er nekt. Men det smakte som en blanding av Pepsi og Zero + mugg. Og jeg syntes Zero er akkurat det samma som Cola Light, bare forskjellig navn. 7349103[/snapback] Kunne ikke sagt meg mer enig. Men forklar hvordan smaken mugg smaker? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Men tilbake til topic, så syns jeg Cola'en i det siste bare smaker kullsyre, nesten ikke noe cola smak i det hele tatt, mens glasscola smaker helt fint Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Men trådstarter, det var ikke zero du drakk?? hehe ps: hva syns dere om den (off topic) 7349087[/snapback] NEI det er nekt. Men det smakte som en blanding av Pepsi og Zero + mugg. Og jeg syntes Zero er akkurat det samma som Cola Light, bare forskjellig navn. 7349103[/snapback] Kunne ikke sagt meg mer enig. Men forklar hvordan smaken mugg smaker? 7349106[/snapback] Mugg smaker råtten/gammalt. Du kan smake selv, vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 ja, hvor er denne dårlige cola`en og få kjøpt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Men det som er så merkelig er, at over alt smaker alle sammen dritt, om dagen. 7348914[/snapback] Det overrasker meg ikke. Har fortsatt til gode å smake en cola som er virkelig god. Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Igjen, glasscola smaker ofte virkelig godt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Cola er aldri godt. 7349005[/snapback] BLASFEMI! Har selv merket at colaen ikke er noe serlig god, men det er kansje litt varmt der jeg kjøper den Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 ja, hvor er denne dårlige cola`en og få kjøpt? 7349133[/snapback] Hmm overalt der jeg bor. Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er det en stor eller liten plass? hvis cola`en som smaker dårlig kom med samme leveranse, slik at alle smaker dårlig/mugg/zero Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 ja, hvor er denne dårlige cola`en og få kjøpt? 7349133[/snapback] Hmm overalt der jeg bor. 7349159[/snapback] Bosted Stathelle, Telemark Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) har bare smakt cola fra en butikk nærme hotele DALEN i Telemark, og det jeg husker var at den var god. Men send en mail eller ring til THe coca cola company, de er glade for tilbakemelding.... And you can get free shit and stuff... Endret 24. november 2006 av Zozzy Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 har bare smakt cola fra en butikk nærme hotele DALEN i Telemark, og det jeg husker var at den var god. Men send en mail eller ring til THe coca cola company, de er glade for tilbakemelding.... And you can get free shit and stuff... 7349191[/snapback] det skal jeg gjøre, gratis cola Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hm, vel, "gammel cola" smaker som lan-cola - that's just the way it is. Den kjipe Ica-butikken i sentrum i Tromsø kjørte nå ut all den gamle for å selge den ut før "julecolaen" skulle ut, og det var altså disse med bilde av en kaktus og en fotball (vm eller noe?). Den går ut på dato i desember mener jeg å huske. Jeg tok selvfølgelig "nissecolaen", mens en kompis tok en gamle. Og joda, "smake dokkers cola rart?" spurte han like etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå