las^se Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 har en skjerm fra en bærbar. Masse løse ledninger ja :smile: om det går an å koble disse til en dvi-kontakt, som er på vanlige lcd-skjermer, og så koble den inn i mitt gf4ti4200 (gainward) ? hvordan kan jeg forsyne denne skjermen med strøm? hvor får jeg tak i en sånn kontakt? er den dyr? Lenke til kommentar
las^se Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 har løst en del problemer... men uansett... hvor får jeg tak i en slik dvi-plugg som jeg kan stappe i skjermkortet? setter pris på svar:) Lenke til kommentar
las^se Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 fikk en ide... dersom jeg kjøper en dvi skjermkabel, og stripper den enden som skal originalt inn i skjermen, og kobler ledningene fra bærbar-lcd'en til denne... da vil det gå bra? kan jeg ødelegge noe viss jeg kobler feil? Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Vennligst ingen bumping, takk! Slettet siste post som var bumping. Les retningslinjene! Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Det varierer fra laptop til laptop hvordan dette gjøres... Så hvis ikke du får denne informasjonen fra produsenten så blir nok ethvert slikt forsøk et skudd i blinde. Det langtifra sikkert at signalene er DVI kompatible i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå