Beinet1 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei! Jeg er på jakt etter et AGP skjermkort til min shuttle barebone. Eneste kriteriet mitt er at kortet skal være vifteløst og ha ytelse tilsvarende eller bedre enn ett ATI radeon 9800 PRO. Problemet med denne maskina er at det er så lite plass at kjøleløsningen på kortet ikke må bygge noe særlig i høyden. Noen abefalinger? Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Det er jo en aktuell kandidat. Hvordan er dette kortet ytelsesmessig i forhold til radeon 9800pro? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det har jeg ikke peiling på, siden jeg ikke vet spesifikasjonene til 9800pro kortet... Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei! Jeg er på jakt etter et AGP skjermkort til min shuttle barebone. Eneste kriteriet mitt er at kortet skal være vifteløst og ha ytelse tilsvarende eller bedre enn ett ATI radeon 9800 PRO. Problemet med denne maskina er at det er så lite plass at kjøleløsningen på kortet ikke må bygge noe særlig i høyden. Noen abefalinger? 7348840[/snapback] vent på x1950pro AGP, helt klart det beste kjøpet når det kommer, det skal ikke ta 2 plasser til kjøling heller Lenke til kommentar
Intern Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Han skulle ha vifteløst... Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Jeg bestilte meg dette : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311994 Stiller ikke de største kravene bare maskina klarer å kjøre noe Lenke til kommentar
Intern Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Får håpe det blir bra da! Fint du sier hva du har kjøpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå