Sti9nsky Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Min XPS m1710 kommer om et par dager, og jeg trenger ny bæreveske, for stroppene på den jeg har er ikke til å stole på. Jeg lurer på Kensington Contour Pro 17'' - carbon. Er den no' tess? Siden jeg kommer til å farte fram og tilbake minst 6 ganger i uka fra nyåret, er det viktig for meg at den er vanntett og ikke slipper inn fuktighet. Skal ha utstyr: ekstern HDD, bøker og diverse i den i tillegg ... Ryggsekk er kanskje bedre? Men da bør den ha flere lommer jeg kan nå "utenfra". Endret 24. november 2006 av Sti9nsky Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har min i en Crumpler ryggsekk. Det er ikke mulig å komme inn til hovedrommet når man har den på ryggen, men det er tre mindre lommer på utsiden for små ting. Jeg bærer min laptop frem og tilbake til jobb hverdag. Du bør definitivt velge en ryggsekk da du får fordelt den litt tunge vekten på hele skulderpartiet ditt. AKIRA Lenke til kommentar
hlok Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg kjøpte en Dicota BacPac Mission XL 17" som jeg er veldig fornøyd med. Jeg har XPS + 2-3 eksterne laptop-disker, mus, pocket-bok og power + diverse papirer men den har ikke så veldig god plass for andre ting. Et annet pluss er at den får fint plass i skapene over setene på fly. Den har også et regntrekk. Anbefales hvis du ikke trenger alt for mye plass i tillegg til data-stuff oppi den. Den selges bla. på Komplett og DataKjeden. Lenke til kommentar
Sti9nsky Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Takk for svar. Skal sjekke de ut ... Bare jeg slipper å kjøpe katta i sekken, for der skal jeg jo ha plass til pc-en. :!: Hmmm ... da slipper jeg å stå med skjegget i sekken sammen katta. (Tar ikke med meg postkassa.) Er tross alt vondt når katta lugger ... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå