Empire of the Sub Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei! Imorgen har en kamerat 18års fest, og han har leid inn ett utrolig bra anlegg til festen. Nå har jeg fått ansvaret for å skaffe noe musikk, så jeg tenkte dere kunne gi meg noen låter som passer bra til "dansing" og ellers "godt-humør" sanger? Jaja, dere vet hva jeg prater om. Folk på festen er rundt 18år alle sammen, så det går mest i hip-hop,rnb,trance. Det skal også være nachspiel, så det kan være deilig med litt nach musikk også. Her er noen sanger jeg har tenkt på: P Diddy - Wanna Move P Diddy - P Diddy Rock P Diddy - Special Feeling Seal Paul - Temperature Justin Timberlake - My Love P Diddy - After Love Supermode - Tell Me Why Yoji Biohemika (eller noe sånt) - Hardstyle Disco Massive Attack - Angel (Nach) Generelt noe massive attack låter til nachen Nelly Furtado ft. Timbaland - Promiscous Noe dere har å by på ? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Trance: Qlimax - The Prophet, varer i 53 minutter, med blandet hardcore og myk trance Type slik musikk Endret 24. november 2006 av Fez Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Sjekk: - denne - denne - denne - denne - denne - denne - denne - denne - denne - og denne 7058793[/snapback] Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Trance: Qlimax - The Prophet, varer i 53 minutter, med blandet hardcore og myk trance Type slik musikk 7349086[/snapback] uhh den sugde hehe. syns jeg da:P prøv heller noe som dette: http://www.youtube.com/watch?v=TwrHvtK1MPE...related&search= det er full fest musikk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvorfor ha et bra anlegg om du kun skal spille musikk som høres like dann ut på et dårlig anlegg? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvorfor ha et bra anlegg om du kun skal spille musikk som høres like dann ut på et dårlig anlegg? 7351386[/snapback] Hvorfor skal du kommentere musikken når han sier at det er den typen musikk som skal spilles? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Fordi jeg er nysgjerrig edit: btw, jeg kommenterte ikke, jeg spurte. Endret 24. november 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvorfor ha et bra anlegg om du kun skal spille musikk som høres like dann ut på et dårlig anlegg? 7351386[/snapback] Seriøst mann? Sier du at Justin Timberlake - My Love er dårlig? Herregud lizm, du eier ikke smak... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Trance: Qlimax - The Prophet, varer i 53 minutter, med blandet hardcore og myk trance Type slik musikk 7349086[/snapback] uhh den sugde hehe. syns jeg da:P prøv heller noe som dette: http://www.youtube.com/watch?v=TwrHvtK1MPE...related&search= det er full fest musikk 7351167[/snapback] Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Av ren nysgjerrighet, har noen av dere hørt om smak og behag? Ikke det at vi digger Justin Timberlake, men det er musikk som får folk rundt min alder til å bli glad i sosialt og godt festhumør. jeg har en 40gb mp3 spiller uten en eneste justin timberlake sang, og det i det hele tatt å legge inn en slik sang hadde vært skam. Men på fest går det meste inn for oss ungdommer, dette er et forum på internett, og jeg har en ganske stor tvil på at dere i det hele tatt har noen anelse på hva ungdomsmiljøet mitt liker. Anlegg har noe å si uansett hvordan musikk man spiller, og vær så snill, la vær og komme med patetiske "kun death metal kan spilles på bra anlegg" kommentarer. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg synes denne "på fest er dritt gull" holdninga skadelig for samfunnet, men det finnes noe "festmusikk" som ikke suger lut. Her er et knippe som jeg vil tro oppfyller krava, og som ikke suger lut. Annie - Chewing gum Daft Punk - One more time Justin Timberlake - Sexyback (_Noen_ hakk feitere enn sviska My love) M.I.A - Amazon (Få gjerne tak i skiva M.I.A. & Diplo - Piracy Funds Terrorism, Vol. 1 ) Missy Elliott - Work it The Prodigy - Diesel power Nasch: The (International) Noise Conspiracy - The way I feel about you Aesop Rock - Labor Babyshambles - La Belle et la Béte The Clash - Clash city rockers og London Calling Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Anlegg har noe å si uansett hvordan musikk man spiller, og vær så snill, la vær og komme med patetiske "kun death metal kan spilles på bra anlegg" kommentarer. 7352333[/snapback] Neida, ikke bare Death. Black, Thrash, Heavy, Power, Hard Rock, Blues, Progressivt, Jazz, Klassisk, Opera og Country. Naturlig har et annlegg noe å si uansett hva du spiller, men du vil nok merke betraktelig forskjell på Trance/Rap målt opp mot god musikk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Husker sist jeg var på fest.. Alle kollegaene mine og jeg reiste meg og sang med: Eins Hier kommt die Sonne Zwei Hier kommt die Sonne Drei Sie ist der hellste Stern von allen Vier Hier kommt die Sonne Fünf Hier kommt die Sonne Sechs Hier kommt die Sonne Sieben Sie ist der hellste Stern von allen Acht, neun Hier kommt die Sonne Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Takker for alle inspill Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 DDE og Return er jo alltid slagere på fest! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) slenger på: J-Kwon - Tipsy Nik & Jay - Hot ENUR feat. Natasja - Calabria Fatman Scoop - Love like this before (100 dollar bill) Naughty By Nature - OPP Salt'n Pepa - Push it K-os - The Love Song Freestylers - B-Boy Stance Endret 25. november 2006 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nå er det tid for hiphop-folka å gi sin mening: Dr. Dre - Still D.R.E. (Sjekk basslinja, perfeksjon) Dr. Dre feat. Snoop Dogg - The Next Episode (slår ALLTID an) Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Fuck Wit Dre Day (klassiker) OutKast - Bombs Over Baghdad OutKast - Hey Ya Jay-Z - Show Me What You Got Jay-Z - I Just Wanna Love U (Give it 2 Me) Kanye West feat. Lupe Fiasco - Touch the Sky Snoop Dogg - Ain't No Fun (If the homies can't have none) Snoop Dogg - Gin & Juice Wu-Tang Clan - Gravel Pit Xzibit - Alkoholik Xzibit - Get Your Walk On Mobb Deep - Shook Ones Pt. II (NB!: Viktig å ha riktig stemning når denne sangen spilles) Jay-Z - Heart of the City (Ain't No Love) The Fugees - Fu-Gee-La The Roots - Seed 2.0 Eminem - Bitch Please II feat. Dr. Dre, Snoop Dogg, Xzibit & Nate Dogg La oss feste. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nå er det tid for hiphop-folka å gi sin mening: Dr. Dre - Still D.R.E. (Sjekk basslinja, perfeksjon) Dr. Dre feat. Snoop Dogg - The Next Episode (slår ALLTID an) Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Fuck Wit Dre Day (klassiker) OutKast - Bombs Over Baghdad OutKast - Hey Ya Jay-Z - Show Me What You Got Jay-Z - I Just Wanna Love U (Give it 2 Me) Kanye West feat. Lupe Fiasco - Touch the Sky Snoop Dogg - Ain't No Fun (If the homies can't have none) Snoop Dogg - Gin & Juice Wu-Tang Clan - Gravel Pit Xzibit - Alkoholik Xzibit - Get Your Walk On Mobb Deep - Shook Ones Pt. II (NB!: Viktig å ha riktig stemning når denne sangen spilles) Jay-Z - Heart of the City (Ain't No Love) The Fugees - Fu-Gee-La The Roots - Seed 2.0 Eminem - Bitch Please II feat. Dr. Dre, Snoop Dogg, Xzibit & Nate Dogg La oss feste. 7354309[/snapback] Støttes! Får vel legge til ett par stykker jeg også: Notorious B.I.G- Respect The Roots-Guns are drawn Prodigy ( Fra Mobb Deep)- Gangsta Niggaz Dilated Peoples-You can't hide, you can't run Three Six Mafia- Poppin my collar, Stay fly, Bin Laden Weed, Tear Da club up, sippin' on some sizzurp, Rainbow Colors Er så mye mer jeg kunne ha lagt til, men jeg skal gjøre meg klar til fylla selv, så enjoy! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Vel skal du ha crap, kan du gå for Scatman. Mer harry festmusikk finner du ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå