Flex Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 På jobb skal vi anskaffe en personlig skriver som blir stående midt i et åpent kontorlandskap. Det er derfor meget viktig at den er stillegående. I tillegg bør den helst ta så liten plass som mulig. Skriveren kommer til å bli brukt relativt lite, og hovedsaklig til å skrive ut word-dokumenter o.l., så utskriftskvalitet, mulighet for fotoutskrift og sånt er ikke viktig. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 jeg har kjøpt en Canon Pixma iP5200R. denne synes jeg er veldig stille. hadde en HP før som danset samba med bordet mitt og bråkte fælt. vet ikke hvor stille du krever men denne er absolutt godkjent for meg. hører ikke at den skriver ut når den er ca 5 meter borte. er også lynrask. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 jeg har kjøpt en Canon Pixma iP5200R. denne synes jeg er veldig stille. hadde en HP før som danset samba med bordet mitt og bråkte fælt. vet ikke hvor stille du krever men denne er absolutt godkjent for meg. hører ikke at den skriver ut når den er ca 5 meter borte. er også lynrask. 7360126[/snapback] Takk for svar. Vurderte Canon Pixma 4200 og 5200, men endte opp på en liten laserskriver i stedet (HP LaserJet 1018). Skal være enda mer stillegående, og dessuten også mindre enn Canon-skriverne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå