Joachim_F Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Den futuristiske sjangerblandingen A.I.M. har nå blitt tilgjengelig for vestlige gamere, gjennom nedlastningsportalen GamersGate. Les mer Lenke til kommentar
baltie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Noen som vet om dette er verdt å spille? Finner ingen tester noe sted... Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det med Gothic II: Gold Edition er jo gode nyheter, med tanke på at det ikke har vært så lett å få tak i. Ikke alle som gidder å importere fra USA. Får vel ikke noe spesielt med i boksen heller så vidt jeg vet. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Ellers så ser jo A.I.M interessant ut. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Husker jeg prøvde demoen av A.I.M en god stund tilbake i tid, men fant aldri fullversjon i hverken butikkene lokalt eller online. Før hive frem demoen før jeg bestemmer meg om det fortsatt er like morsomt som det var før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg