Rot Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Data`en kommer bare inn i der du kan velge om du skal starte maskinen"start windows på vanlig måte, Siste innstillinger som virket,sikkerhetsmodus med nettverk, Sikkerhetsmodus med bare komandolinjen,sikkerhetsmodus" og jeg har prøvd alle og den kommer bare inn på nytt på"starte windows på vanlig måte"osv takker for alle svar Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hva dreiv du med før dette skjedde? Får du noe blåskjerm elns ved boot? Hva skjer når du velger et av alternativene? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har akkurat det samme syndromet! Det kom bare plutselig opp på skjemen mens jeg spilte 2142, jeg reboota, den kom igjen, jeg reboota igjen, og den ville ikke starte. Lukta svidd i pc'n Lenke til kommentar
Rot Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 1) det kommer ikke blå skjerm 2)når jeg velger et av alternativene tar det en stund så kommer jeg tilbake der jeg startet 3)jeg skulle starte datamaskinen da det skjedde Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Starter maskinen på nytt i mellomtiden ? Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hrm... Jaja, da er det ikke så mange muligheter som jeg kan se. Dersom du har en Windows XP cd så ville jeg ha bootet fra den og valgt "Reparer". Det kan være at installasjonen din da vil bli reparert slik at alt virker igjen. Jeg gjør oppmerksom på at data KAN gå tapt som følge av dette. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Rot Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Er det ingen andre muligheter Lenke til kommentar
Privat Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Boot på XP cden, velg reparer. logg inn på maskinen "kommandolinje" kjør chkdsk /r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå